poniedziałek, 16 grudnia 2019

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Nu pagadi, czyli młodzi, piękni, sfrustrowani” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Nu pagadi, czyli młodzi, piękni, sfrustrowani”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.




Sasza i Jagoda znają się od dłuższego czasu. Ona przyjechała do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia. On mieszka w niej od zawsze, a na brak pieniędzy nigdy nie narzekał. Bardzo dużo ich dzieli, a jednocześnie łączy. Oboje są singlami, oboje lubią dobrą zabawę zakrapianą alkoholem, a także seks bez zobowiązań (na który czasem się z sobą umawiają). Nikt nie jest jednak wiecznie młody, a czasem życie lubi płatać figle. Sasza ma przejąć firmę wuja, czego się trochę boi. Z biegiem czasu oboje zaczynają pragnąć stabilizacji, bliskości drugiej osoby, miłości, jednak żadne nie zamierza się do tego przyznać. Czy w końcu dorosną?



Wiele młodych osób prowadzi takie życie – bez zobowiązań, planów na przyszłość, ale też bez bliskiej osoby, bez miłości. Historia w książce pokazuje właśnie takie życie. Czy aby na pewno szczęśliwe?


Bohaterowie dość ciekawi, realistyczni, choć nie będę ukrywać, wyznający zupełnie inne wartości niż ja. Moim zdaniem dający się lubić, a przynajmniej przez większość czasu.


Historia mi się podobała, książkę przeczytałam z przyjemnością i moim zdaniem było warto. Polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa ksiazka warto przeczyatc ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to nawet ciekawa książka, lekka i przyjemna👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ciekawa książka i poznała bym dalsze losy bohaterów Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna opinia bardzo rzetelna

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka ma w sobie potencjał a czy duży to chętnie się przekonam ją czytając :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może będzie mi dane ją przeczytać.... bo po takiej recenzji myślę że warto

    OdpowiedzUsuń