sobota, 30 listopada 2019

CutisHelp Polska MIMI "EGZEMA" krem do twarzy i ciała - OPINIA


Zapraszam na opinię o MIMI "EGZEMA" kremie do twarzy i ciała, jaki otrzymałam od CutisHelp Polska.





Konsystencja jest dość gęsta, krem dobrze się rozprowadza i jest bardzo wydajny. Wystarczy nieduża ilość, by starczyło na całą buzię dziecka, w przypadku całego ciała, trochę więcej.

Zapach delikatny, nie za bardzo wyczuwalny, co według mnie jest zaletą. Osobiście nie za bardzo mi przypadł do gustu, ale ponieważ trzeba się troszkę wysilić, by go poczuć, nie uważam go za znaczącą wadę.

Krem przeznaczony jest do skóry problematycznej. Stosowany u synka zarówno w momencie, kiedy miał wysypkę skórną związaną z alergią, jak i kiedy jej nie było. W obu przypadkach działanie było inne. Używany na skórę z wysypką, łagodzi uczucie swędzenia, przyspiesza jej gojenie. Kiedy używany był na skórę bez wysypki, mam wrażenie, że zabezpieczał ją, wysypki były rzadsze i zdecydowanie delikatniejsze.

Krem dobrze i w miarę szybko się wchłania, co moim zdaniem jest niezwykle ważne. W szczególności, jeśli używa go dziecko.

Osobiście nie znalazłam w kremie żadnej wady. Uważam, że jest skuteczny, a to najważniejsze i z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Dobrze się rozprowadza.
  • Łagodzi wysypki.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę CutisHelp Polska oraz na FB.


10 komentarzy:

  1. Nie znam produktów tej firmy ale widze że warto samemu wypróbowac ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam okazij poznac tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam i mogę potwierdzić,że mają fajne produkty dla dzieci :) Krem zdał egzamin,warto go mieć w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć po jaki kosmetyk sięgnąć w razie problemów skórnych.
    Ciekawa recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marka. Miałam już jej produkty. Muszę mieć ten krem na uwadze bo synowie często mają problemy skórne

    OdpowiedzUsuń
  7. krem jest dobry opinia się kiedyś może przyda

    OdpowiedzUsuń