poniedziałek, 11 listopada 2019

Bispol Candles Świeca zapachowa trójkolorowa Wanilia - OPINIA


Zapraszam na opinię o Świecy zapachowej trójkolorowej Wanilia, jaką otrzymałam od firmy Bispol Candles.




Uwielbiam świeczki zapachowe i nie wyobrażam sobie dnia, w okresie jesień-zima, żeby nie mieć zapalonej. Dla mnie świeczki to nie tylko zapach (chociaż on również jest bardzo ważny), ale również klimat, jaki wytwarzają.

Świeca zapachowa trójkolorowa Wanilia ma bardzo przyjemny zapach. Początkowo, gdy pani się pierwsza warstwa jest lekki, z waniliową nutą, druga warstwa ma troszkę mocniejszy zapach, trzecia najmocniejszy (jednak nadal nie bardzo mocny, przeszkadzający). Jest przyjemny, doskonale wyczuwalny, a jednocześnie nieduszący czy przeszkadzający.

Wizualnie jest ładna. W szkle o kształcie kwadratu. Bardzo podoba mi się rozwiązanie na dwa knoty, ładnie to wygląda.

Kolejny plus według mnie to fakt, że warstwy świecy nie zlewają się, wypalają się po kolei.

Czas palenia jest dość długi. Według producenta to około 32 godziny. Niestety nie liczyłam, ile czasu paliłam ją codziennie. Starczyła mi na tydzień, co dla mnie jest dość długim czasem. Często siedzę przy zapalonej świeczce.

Moim zdaniem świeca zapachowa trójkolorowa Wanilia ma przyjemny zapach, jest ładna, będzie pasować do większości wnętrz i starcza na dość długo. Z przyjemnością polecam.










Zalety:
  • Przyjemny zapach.
  • Starcza na dość długo.
  • Pasuje do większości wnętrz.
  • Dwa knoty.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Bispol Candles oraz na FB.





10 komentarzy:

  1. Super lubie zapachowe świece chociaż może nie wanilie bo bym z domu resztę domowników wygnala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świece zapachowe stwarzają niepowtarzalny klimat, bardzo podoba mi się rozwiązanie dotyczące dozowania intensywności zapachu tej właśnie świecy. Koniecznie muszę ją wypróbować w te długie jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam świece zapachowe, bez nich trudne byłyby jesienne wieczory.
    Z podwójnym kontem....super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię świece,czyż nie to przyjemne czuć zapach wanilii :) Elegancko się prezentuje,nadają klimat w każdym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam palić świece zapachowe, a te są super miałam je pięknie pachna

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie świece zwłaszcza o zapachu wanilii,swoją drogą ciekawy kształt tej świecy zapachowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubiė ten niepowtarzalny klimat, nastrój jaki stwarzają świece zapachowe. Często sobie je zapalam. Podoba mi się ten paten z trzema warstwami o rożnej intensywności .

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta świeca daje klimat i ładny zapach

    OdpowiedzUsuń