czwartek, 31 października 2019

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Dni naszego życia. Część 2” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Dni naszego życia. Część 2”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res.


Recenzję części 1 znajdziecie TU.


Kontynuacja historii życia pana Piotra. Mężczyzna opowiada o wielkiej miłości, jaką przeżył z żoną, a słowa potwierdza zdjęciami i listami. Dla niego oraz dla młodej dziennikarki, która opowieści słucham, nie są to tylko zwykłe wspomnienia. Każdy z nich coś innego zyskuje, dzięki tej podróży do przeszłości. Pan Piotr próbuje poradzić sobie z tym, co przeżył, ze śmiercią żony, z samotnością (chociaż dzięki sąsiadce, już nie taką straszną). Julita nie tylko spisuje jego opowieść, ale również poznaje siłę miłości, a także znajduje wspaniałego przyjaciela, o którego bardzo ciężko w dzisiejszych czasach.

Historia wywołująca dużo emocji, momentami zaskakująca, zmuszająca do przemyśleń. To książka, która zostaje w pamięci na długi czas.

Bohaterów polubiłam już w pierwszej części i mam wrażenie, że w drugiej, zyskali jeszcze więcej mojej sympatia.

„Dni naszego życia” to seria, która wywołała u mnie bardzo dużo emocji. Przeczytałam ją z ogromną przyjemnością i zdecydowanie polecam. Warto poznać losy pana Piotra, a także przyjaźń, jaka połączyła go z młodą pisarką.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB.

Książkę pt.: „Dni naszego życia. Część 2” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Musze chyba przeczyać , lubie takie książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po recenzji 1 roku chcę się poczytać a tym bardziej drugiego Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ksiazki pora zaczac czytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Historia wielkiej miłości, straty, a także rodzącej się przyjaźni od razu mnie zafascynowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna część,zapewne ciekawa.wzruszająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa historia o pięknie miłości,jestem bardzo nią zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda że i druga część jest warta przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozycja warta uwagi i przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się książka zachęca do przeczytania. W moim stylu. Iwona

    OdpowiedzUsuń