niedziela, 27 października 2019

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Dni naszego życia. Część 1” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Dni naszego życia. Część 1”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res.




Młoda dziennikarka wiedzie dość ułożone i spojenie życie, do czasu. Najpierw traci pracę, później jej sąsiad – „staruszek” pan Piotr, traci przytomność, a ona postanawia mu pomóc. Początkowo ma to być tylko zwykła, sąsiedzka pomoc, jednak przeradza się ona w przyjaźń, a kobieta poznaje historię jego życia.
Pan Piotr jest samotny, nie może pogodzić się ze stratą żony, sąsiedzi nie darzą go sympatią, a własnych wnuków nawet nie zna. Dlaczego? Co takiego zrobił w życiu, że został na stare lata całkiem sam?

Książka to emocjonująca historia, która zapada w pamięci na długi czas. Pan Piotr i jego życie nie było usłane różami, czasem popełniał błędy (a przynajmniej tak inni to widzieli). Żona dla niego była wszystkim. Odkrywanie na kolejnych stronach jego przeżyć pozwala nam zrozumieć postępowanie, choć nie zawsze było takie, jak powinno.

Bohaterowie sympatycznie. Zarówno młodą dziennikarkę, jak i starszego Pana Piotra zdecydowanie polubiła. To takie osoby, z którymi chętnie spotkałoby się na ulicy, a to sprawia, że jeszcze chętniej śledzimy ich losy.

Książka wywoła u mnie dużo uczuć, zmusiła do wielu przemyśleń. Historia zdecydowanie mi się podobała i już zabieram się za czytanie części 2. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB.

Książkę pt.: „Dni naszego życia. Część 1” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Masz racje wiele uczuc u mnie tych smutnych wywolala polecam książkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytała bym z chęcią książkę i poznała bohaterów Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj coś czuje że musze ja przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Z recenzji wynika iż jest ona warta przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji, ale chętnie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja brzmi ciekawie i zachęca by sięgnąć po tę książkę i przeczytać ją jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabuła wydaje się ciekawa, pełna emocji i zawiłych historii. Już mnie zaciekawiła ta książka . Jest taka realistyczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa historia z przesłaniem, zmuszająca do refleksji.Książka ma w sobie wielki potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno panie chętnie ją przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę ją przeczytać z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zapowiada. Własnie postanowiłam częsciej czytać książki. Iwona

    OdpowiedzUsuń