środa, 23 października 2019

Betterware Odświeżacz powietrza lawenda - OPINIA


Zapraszam na opinię o ozdobnym odświeżaczu powietrza lawenda, jaki otrzymałam od Betterware-Lubię To.




Odświeżacz znalazł swoje miejsce w przedpokoju. Ładnie wygląda na szafce, a po wejściu do domu otula nas przyjemny aromat.

Zapach zdecydowanie mi przypadł do gustu. Lawendowy, średnio intensywny, roznosi się po całym przedpokoju.

Starcza na naprawdę długi czas. Żelowe kuleczki z czasem są coraz mniejsze, ale zapach nie traci na intensywności.

Producent obiecuje neutralizację przykrych zapachów. Zdecydowanie się z nim zgadzam. U mnie przedpokój zawsze miał specyficzny zapach np. pasty do butów, która jest tam używana. Od kiedy stoi odświeżacz wszelkie inne zapaszki poza lawendowym zniknęły.

Przyjemny zapach starcza na długo i pasuje do każdego wnętrza. Moim zdaniem odświeżacz ma same zalety i polecam.


Zalety:
  • Przyjemny, lawendowy zapach.
  • Starcza na długo.
  • Pasuje praktycznie do każdego wnętrza.
  • Neutralizuje przykre zapachy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To.

13 komentarzy:

  1. Nie tylko jest praktyczny ale można go umieścić w każdym pomieszczeniu i czuć przyjemny zapach Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczny w domu zawsze są innne zapachy i nie zawsze są one chciane wieć dobry odświeżacz to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie dla mnie lawenda nie lubie tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię peodukty tej firmy, odświeżacz o zapachu lawendą na pewno przypadł by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Lawende uwielbiam w każdym wydaniu. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda, a zapach raczej nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię lawendowe zapachy :) Ładnie się prezentuje i dobrze spełnia swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach lawendy i każde zastosowanie tego zapachu jest dla mnie idealnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lawenda to moj ulubiony zapach. Pewnie by mi przypadł do gustu taki odświeżacz.

    OdpowiedzUsuń