środa, 23 października 2019

Arbonne cosmetics - it’s for you Arbonne Botaniques Płyn do mycia ciała o zapachu PAPAI - OPINIA


Zapraszam na opinię o Arbonne Botaniques Płynie do mycia ciała o zapachu PAPAI, jaki otrzymałam od Arbonne cosmetics - it’s for you.





Płyn ma wspaniały zapach papai. Zdecydowanie skradł moje serce, jest średnio intensywny, a na skórze wyczuwalny jeszcze długo po użyciu.

Konsystencja gęsta, płyn doskonale się pieni i jest bardzo wydajny. Wystarczy dosłownie kropelka, dwie na gąbkę, aby wytworzyła się piana wystarczająca na umycie całego ciała.

Po umyciu skóra jest czyściutka, pachnąca, miękka i delikatna. Przy mojej skórze „bezproblemowej” poziom nawilżenia jest wystarczający, nie muszę używać dodatkowo balsamu czy innych „nawilżaczy”.

Opakowanie dość ładne, z zamknięciem typu „klik”. Nie ślizga się w dłoni, nie ma problemu z wydobyciem płynu z niego.

Uwielbiam miękkość, delikatność i zapach mojej skóry po użyciu płynu. Według mnie ma dużo zalet i żadnej wady. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Wspaniały zapach.
  • Ładne opakowanie.
  • Wydajny.
  • Dobrze się pieni.
  • Nawilża.
  • Nadaje skórze miękkości i delikatności.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Arbonne cosmetics - it’s for you oraz na FB.

Arbonne Botaniques Płyn do mycia ciała o zapachu PAPAI znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Zapamiętam by wypróbowac ja uwielbiam takie płyny a moja skóra coraz bardziej wymaga i nie każdy sprawia że jest odpowiednio nawilzona

    OdpowiedzUsuń
  2. Luksusowa marka...kiedyś testowałam kilka produktów...rewelacyjne.
    Troszkę drogo jak na polską kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji spróbować kosmetyków tej firmy ale po recenzji z pewnością się skuszę kupić płyn do mycia ciała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności papaya,Świetna recenzja. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze testować kosmetyków tej firmy, zapach na pewno jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że na prawdę warto skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zmysłowe płyny do kąpieli,wtedy można siedzieć,siedzieć i siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale brzmi dość intrygująco. Uwielbiam takie zmysłowe, pielęgnujące ciało umilacze kąpielowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach papai jest bardzo przyjemny :) Kiedyś natknęłam się na wpisy blogerek i niektóre bardzo odradzały tą markę,jakieś uczulenia,różne nieprzyjemności na skórze.Może to też indywidualna sprawa jaką kto ma skórę :)

    OdpowiedzUsuń