sobota, 21 września 2019

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Smerfy i maszyna snów. Tom 37” - OPINIA


Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Smerfy i maszyna snów. Tom 37”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Smerfy robią zimowe zapasy, a podczas ich zbierania znajdują dziwną, kryształową tabliczkę. Nie podejrzewają, że jest niebezpieczna i zabierają ją do wioski. Niestety okazuje się, że każdy, poza Ważniakiem ulega jej urokowi. Co się stanie ze Smerfami? Do kogo należy tabliczka? Czy Ważniak uratuje przyjaciół?


Historia ciekawa, wciągająca. Zaciekawi zarówno małego fana Smerfów, jak i tego całkiem dużego, dorosłego.


Ilustracje ciekawe. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.


Smerfy są znane przez większość dzieci i dorosłych. U mnie w domu bardzo lubiane, a każdy kolejny to czytany z wielkim zainteresowaniem. Z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Ciekawy.
  • Wciągający.
  • Momentami zabawny.
  • Ładne ilustracje.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.
Komiks pt.: „Smerfy i maszyna snów. Tom 37” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. O cos dla mnie komiks o smwrfach a co mi tez czasem wolno

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny komiks. Lubię smerfy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komiks ja uwielbiam zarowno komiksy jak i te o smerfach ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Smerfy bawią nas niezmiennie, ich wielki powrót bardzo cieszy😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Komiksów nie lubię, ale ze smerfami pezeczytalabym

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieci nie lubią Smerfów. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuwielbiamy smerfy, chętnie sięgiemy

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy je :) Niebieskie stworki,która połączyły pokolenia.Kolejny komiks do naszych domowych biblioteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny komiks,wszystkie dzieci lubią Smerfy

    OdpowiedzUsuń
  10. Smerfy zawsze oglądam z sentymentem...to moje i męża dzieciństwo, a teraz nasi synowie mają okazję to zobaczyc. Fajna seria komiksów

    OdpowiedzUsuń