sobota, 21 września 2019

Banquet Polska Kawiarka Noira - OPINIA


Zapraszam na opinię o Kawiarce Noira, jaką otrzymałam od Banquet Polska.





Nie jestem zwolenniczką kawy parzonej, zdecydowanie wolę rozpuszczalną (z nielicznymi wyjątkami), dlatego kawiarkę otrzymała do testów mama, która żyć bez kawy parzonej nie potrafi. Jak zdała egzamin? Mama jest zdecydowanie na tak. Według niej smak kawy jest dużo lepszy, niż gdy po prostu zalała ją wrzątkiem.

Jest dość łatwa w użyciu, choć nie będę ukrywać, że wymaga trochę więcej czasu i zachodu, niż po prostu zalanie kawy w kubku wrzątkiem. Należy nalać wodę do zbiorniczka, wsypać kawę (najlepiej świeżo zmieloną) do sitka i postawić na kuchence. Gdy usłyszymy „bulgot”, kawa jest gotowa.

Zawartość kawiarki wystarcza na około dwie szklanki konkretnej, mocnej kawy. Mama uważa, że jak dla niej ilość idealna.

Jest łatwa w utrzymaniu czystości. Składa się z trzech części – na samym dole mamy zbiornik wodę, który posiada ciśnieniowy zawór bezpieczeństwa. Na środku jest lejek z sitkiem, do którego wkładamy zmieloną kawę. Na górze zbiornik na gotową kawę. Każdy z elementów czyści się dość łatwo.

Można jej używać zarówno na kuchenkach gazowych, jak i elektrycznych oraz ceramicznych.

Mama uważa, że nie wyobraża sobie już picia innej kawy niż z kawiarki. Zdecydowanie poleca pod każdym względem.



Zalety:
  • Łatwa w użyciu.
  • Pyszna, aromatyczna kawa.
  • Łatwa w utrzymaniu czystości.
  • Zawór bezpieczeństwa.
  • Przystosowana do kuchenek gazowych, elektrycznych i ceramicznych.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Banquet Polska oraz na FB.

15 komentarzy:

  1. Nie lubie parzonej kawy ale chyba przez te fusy wieć taka kawiarenka by mi pasowała ale ...ja lubie miec kawe na juz wieć wole jednak rozpuszczalną

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie parzona i ten zapach cetnie skorzystala bym z takiej kawiarenki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie coś dla mnie, lubię tylko parzoną kawę, nie piję rozpuszczalnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś piłam tylko rozpuszczalną obecnie piję również z expresu.Dla mnie porzadny expres i kawa wyśmienita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle nie piję kawy, wolę herbatę. Ale dla osób, które lubią kawę parzoną, to bardzo przydatna taka kawiarka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobna i jestem bardzo zadowolona, kawa lepiej smakuje, wcześniej piłam tylko rozpuszczalna, a teraz wolę taka

    OdpowiedzUsuń
  7. dla fanów takiej kawy to coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielką fanką kawy nie jestem ale od czasu do czasu piję :) Na pewno kawiarka to przydatna rzecz w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez kawy żyć nie mogę,nie parzyłem jej nigdy w takim naczyniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kawę. Kiedyś piłam parzoną, teraz bardzo rzadko to robię. Wolę z ekspresu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna kawiarka kawa z niej jest super smaczna

    OdpowiedzUsuń