niedziela, 4 sierpnia 2019

LivCol Perfumy Dolce & Gabbana Light Blue - LIVIOON No 25 - OPINIA


Zapraszam na opinię o perfumach Dolce & Gabbana Light Blue - LIVIOON No 25, jakie otrzymałam od LivCol.





Zapach zdecydowanie przypadł do gustu. Idealny na letnie, nawet te bardzo upalne dni, lekki, orzeźwiający.

Jest bardzo świeży. Dla mnie to zapach cytryny i jaśminu z lekką nutą piżma.

Utrzymuje się naprawdę długi czas. Na skórze wystarczy lekkie odświeżenie w ciągu dnia (maksymalnie dwa „psiknięcia”, aby zapach był dobrze wyczuwalny jeszcze wieczorem. Na ubraniu nadal go dobrze czuć po paru dniach (sprawdzany na kurtce, ostatnio kilka razy po nią sięgałam :) ).

Zapach średnio intensywny. Doskonale wyczuwalny, a jednocześnie nieprzytłaczający nas czy osób w naszym otoczeniu.

Opakowanie dość klasyczne, co mi osobiście się podoba.

Perfumy LIVIOON to zamienniki perfum znanych, Francuskich marek. Osobiście nie znam Dolce & Gabbana Light Blue, ale LIVIOON No 25 to zdecydowanie mi się podoba i z przyjemnością polecam.






Zalety:
  • Ładny, świeży zapach.
  • Idealne na letnie dni.
  • Ładne, dość klasyczne opakowanie.
  • Zapach utrzymuje się dość długo.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę LivCol oraz na FB.


Perfumy Dolce & Gabbana Light Blue - LIVIOON No 25 znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Zapach w moim guście, do tego utrzymuje się długo i jest lekki i nie duszący Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zapach. Osobiście nie znam tej firmy, ale często sięgam po zamienniki

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś taki zapach i bardzo go mile wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy zapach chyba sprawie sobie taki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zxpewnoscoa ciekawe polaczenie zapachu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być piękny, osobiście niestety go nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zapach ,miałam kiedyś i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na zapach w moim guście :-) delikatny i orzeżwiajacy to jest to co lubię :-) Halina P .

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny zapach, można się zakochać

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię perfumy tej marki kosmetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno paniom spodoba się ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie zamienniki.Na oryginały często nas nie stać a tu mamy prawie ich odzwierciedlenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie świeże, lekkie, orzeźwiające zapachy. Często te zamienniki niewiele różnią się od oryginału, no może poza trwałością

    OdpowiedzUsuń