niedziela, 7 lipca 2019

Wydawnictwo Egmont Zestaw “Biblioteczka Montessori. Ciało człowieka” - OPINIA


Zapraszam na opinię o zestawie "Biblioteczka Montessori Ciało człowieka", jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.















Zestaw „Biblioteczka Montessori. Ciało człowieka” zawiera bardzo dużo elementów. Znajdziemy w nim:
Dwustronną, ogromną planszę, na której z jednej strony jest dziewczynka, a z drugiej chłopczyk. Plansza doskonale służy do układania na niej filcowych elementów, nauki gdzie co człowiek ma (np. mózg).
Filcowe narządy, które idealnie odwzorowują narządy wewnętrzne. Wykonane są dość solidnie, wydaje mi się, że posłużą długi czas.
Karty z narządami i kartoniki z napisami. Są z dość grubego kartonu, a to sprawia, że posłużą dłuższy czas.
Książeczka, w której znajdziemy opisy wszystkich narządów, ich funkcję, ilustracje itp. Jest w niej bardzo duża dawka wiedzy, a wszystko opisane jasno i zrozumiale, tak aby dziecko zaciekawić. Znajdziemy w niej również propozycję zabaw z zestawem.
4 folie, a na nich układ kostny, krwionośny, nerwowy i mięśniowy. Folie są dość solidne, posłużą dłuższy czas.

Zestaw można wykorzystać na bardzo wiele sposobów. Nie jest to tylko „czyste” zdobywanie wiedzy, ale wspaniała zabawa, podczas której dziecko rozwija swoją wiedzę o ciele człowieka.

Elementy są bardzo ładne i z różnego materiału. Takie rozwiązanie zdecydowanie przypadnie do gustu większości dzieci.

Według mnie sprawdzi się dla dzieci w naprawdę bardzo różnym wieku. Bez obaw już 3-latek może z pomocą rodziców odkrywać swoje ciało. Natomiast dziecko w wieku szkolny pogłębi wiedzę o układach itp.

Zestaw „Biblioteczka Montessori. Ciało człowieka” to zestaw, który posłuży wiele lat, a poprzez zabawę pozwoli dziecku poznać swoje ciało i dowiedzieć się bardzo dużo na jego temat. Według mnie zdecydowanie warto po niego sięgnąć i z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Nauka i zabawa.
  • Dużo elementów.
  • Ładne elementy.
  • Solidne elementy.
  • Można wykorzystać na wiele sposobów.
  • Dla dzieci w dużym przedziale wieku.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Zestaw “Biblioteczka Montessori. Ciało człowieka” zajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Rewelacja :) podoba mi się to, że to nie jest typowa książka o ciele człowieka, ale że ma dodatkowo plansze i elementy na których dziecko uczy się o ludzkim ciele

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i pouczajaca ksiazka swuerne sa te plansze i to ze juz najmlodsze dziecko moze z niej korzystac

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ja takiej nei widziałam ale dziecakom przypadnie do gustu a z taką nauka przyjemniejsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to świetne do nauki jaki zabawy dobrze że można takie książki kupić Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO przydatną pomoc naukową...ciało człowieka ważnym elementem w edukacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, przydatna rzecz bardzo, muszę kupić, ponieważ mój synek już zaczyna się interesowac, a jeszcze nie mamy nic takiego do nauki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Różny przedział wiekowy,ładne solidne elementy,ciekawa,bardzo ciekawa,zapewne każde dziecko by zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna książka, wspaniale dziecko względem narządów jakie posiadamy

    OdpowiedzUsuń
  9. O bardzo fajna i przydatna zabawka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny zestaw! Do nauki,do zabawy,dzieci chętnie poznają z czego składa ciało człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny jest ten zestaw. Pomoże w bardzo ciekawy, kreatywny, z pewnością nie nudny sposób dzieciom zapoznać się z ludzkim ciałem

    OdpowiedzUsuń