sobota, 6 lipca 2019

Wydawnictwo BIS Książka pt.: „Wielki skok” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Wielki skok”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Bis.



Christina jest znawczynią sztuki, kiedyś pracowała w muzeum, skąd niestety musiała odejść. Przez ojca, który uważa się za „Robin Hood” w świecie sztuki (czyli kradnie to, co uważa, że nie należy do danego właściciela i oddaje tym, co według niego są prawowitymi właścicielami) żadne muzeum już jej nie zatrudni. Kobieta odcięła się od ojca i zaczęła pracę w domu aukcyjnym, w którym ma się odbyć bardzo ważna aukcja niespotykanego, żółtego kamienia. Wydaje się, że nic złego nie ma prawa się stać, jednak Evan (bardzo przebiegły złodziej, który potrafi się wcielić, w kogo tylko chce), a także ojciec Christiny mają co do diamentu zupełnie inne plany.
J.T. jest agentem FBI, który ściga Evana. Jego życiowym celem jest schwytanie go, przez niego zabił się ojciec mężczyzny.
Christina i J.T poznają się na przyjęciu, na którym kobieta ma na sobie naszyjnik z diamentem. Podczas przyjęcia dzieją się dziwne rzeczy, wybuchają bomby dymne, a naszyjnik się odpina, przez co Christina na ułamki sekund go traci. J.T. wiedząc o zdolnościach jej ojca, postanawia mieć ją na oku.
Spędzają ze sporo czasu, a między nimi tworzy się uczucie. Nic nie jest tak, jak powinno z aukcją z diamentem, mimo wielkich zabezpieczeń znika na oczach wszystkich, a o kradzież posądzona zostaje Christina.
Kto naprawdę ukradł diament? Jaka tajemnica się z nim wiąże? Czy J.T. zaufa kobiecie i jej pomoże? Czy rodząca się miłość ma szansę? Czy Evan zostanie w końcu złapany? Jaką tajemnicę ukrywa ojciec Christiny?

Historia bardzo ciekawa. Połączenie kryminału z romansem zdecydowanie przypadło mi do gustu. Jest wciągająca, pełna tajemnic, momentami zaskakująca. Osobiście z ciekawością czytałam każdą kolejną stronę, nie mogą się doczekać, jak się skończy.

Bohaterowie ciekawi, choć przyznam szczerze „ślepa” miłość do ojca, Christiny czasem mnie drażniła.

Książka bardzo mi się podobała. Przeczytałam ją z ogromną przyjemnością, wywołała wiele emocji. Moim zdaniem warto po nią sięgnąć i polecam.




Moja ocena 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Bis oraz na FB.

Książkę pt.: „Wielki skok” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Bardzo kusząca książka😍 romans połączony z kryminałem to ciekawe połączenie :) chętnie przeczytam, ogólnie uwielbiam czytać książki 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa ksiażka aż się chce ja czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle ciekawych propozycij u ciebie a ja niewiem co najpuerw czytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ciekawa...połączenie kryminału z romansem...ciekawa historia wywołująca emocje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ciekawa historia, recenzja jest bardzo zachecajaca

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazpewno fajna książka,zazdroszczę ludziom którzy mają czas na tak miłe czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna książka :), recenzja zachęca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie romansu i kryminału,chętnie przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać że panie są zaciekawione ta książka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa forma ksiazki takie połączenie romansu i kryminału.

    OdpowiedzUsuń