sobota, 20 lipca 2019

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Pomocnicy. Liderzy, asystenci, robotnicy” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Pomocnicy. Liderzy, asystenci, robotnicy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






Ksawery jest dzieckiem kochającym różne dziedziny sportu, uwielbia oglądać zawody, mecze, skoki itp., a także brać w nich udział. Każda książka, w której znajdzie coś o sportach czy sportowcach jest dla niego wspaniałym prezentem. Tak też było z książką pt.: „Pomocnicy. Liderzy, asystenci, robotnicy”, sprawia synowi bardzo dużo radości.

W książce poznamy najważniejszych Pomocników, dowiemy się bardzo dużo na ich temat, nie tylko od strony kariery. Jest również bogatym źródłem wiedzy, co tak naprawdę pomocnik robi na boisku, jakie są jego zadania.

Podzielona jest na rozdziały, co zdecydowanie ułatwia znalezienie w niej tego, co chcemy znaleźć.

Tekst jest ciekawy, wciągający, zdecydowanie zachęca do czytania i to nie tylko osobę dorosłą, ale i mojego siedmiolatka.

W książce znajdziemy dużą liczbę zdjęć. Dla synka są zdecydowaną zaletą książki. Oglądał je już chyba milion razy i pewnie obejrzy drugie tyle, książka bardzo często gości w jego rączkach.

Osobiście nie jestem fanką piłki nożnej, a sama kilkakrotnie przeglądnęłam książkę. Wydanie jest bardzo ładne, co zachęca do sięgania po nią. Moim zdaniem dla każdego fana piłki nożnej będzie wspaniałym prezentem i z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Dużo ciekawych informacji o pomocnikach.
  • Piękne zdjęcia.
  • Ciekawy, zrozumiały tekst.
  • Podział na rozdziały.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika

Książkę pt.: „Pomocnicy. Liderzy, asystenci, robotnicy” znajdziecie TU

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładnei wygląda dla młodego fana idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Fana książka z pewnością przypadnie do gustu i oczywiście piękne obrazki przyciągają uwagę Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna dla miłośników piłki nożnej 👌😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna ksiazka dla chłopców którzy lubią piłkę nożna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna książka dla mnie i dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla pasjonatów piłki nożnej książka to fantastyczna rzecz :) Ja Aniu nie jestem wielka fanką ale męska część mojej rodzinki jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna fantastycznie wydana propozycja dla fanów tego sportu.

    OdpowiedzUsuń