niedziela, 21 lipca 2019

Edipresse Książki Książka pt.: „Diagnoza. Osaczenie” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Diagnoza. Osaczenie”, jaką otrzymałam od Edipresse Książki.




Diagnozę oglądam w telewizji od pierwszego odcinka i mi zdecydowanie ten serial przypadł do gustu, dlatego z przyjemnością sięgnęłam po książkę, w której przeczytałam historię sprzed.

Historia zaczyna się od operacji, która zniszczyła życie Anny. Ona i szereg innych zdarzeń doprowadza kobietę do załamania, o co dokładnie chodziło Janowi. Zbiera żonę do Szwecji, gdzie pod pretekstem leczenia zostaje zamknięta w „złotej klatce”. Armant okazuje się zupełnie inny, niż Anna sądziła. Jakie sekrety ukrywa mężczyzna? Co jeszcze doprowadziło do sytuacji, w jakiej Anna się znalazła? Kto tak naprawdę jest przyjacielem, a kto tylko go udaje?

Książka zdecydowanie mi się podobała. Rozwiała wiele moich wątpliwości, wyjaśniła niedopowiedzenia z serialu, dała obraz spójnej całości.

Bohaterowie, których od dawna lubię. Co prawda Jan z książki nie jest osobą, którą obdarzyłabym sympatią, ale mam przed oczami ostatni sezon, jego zmianę i to sprawia, że mimo wszystko lubię.

Książka zdecydowanie mi przypadła do gustu. Uważam, że powinien ją przeczytać każdy, kto lubi serial Diagnoza. Polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę hitsalonik oraz FB Edipresse Książki.


Książkę pt.: „Diagnoza. Osaczenie” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Nie oglądam wieć nie znam historii ale ksiaążkę chętnie bym poczytała

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie oglądałam serialu, ale książkę bym poczytała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Serialu nie oglądałam, ale książka wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądam serialumoże kiedyś zaczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie oglądałam tego serialu, może czas przeczytać chociaż książka bo recenzja bardzo zacheca

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam wszystkie sezony,ksiązka pewnie też ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam że nie oglądałam serialu, ale recenzja zachęca do poznania bliższego

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda tego serialu TVN,który szybko stał się przebojem nie oglądam ale sądzę,że książka przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym serialu, ani go nie oglądałam . Ale książka brzmi ciekawie wiec może warto to zmienić

    OdpowiedzUsuń