wtorek, 16 lipca 2019

Sklep chemiadomowa.com Płyn uniwersalny konwalia - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie uniwersalnym konwalia, jaki otrzymałam od sklepu chemiadomowa.com.




Płyn jest bardzo wydajny. Przy użyciu do podłóg z codziennymi zabrudzeniami wystarczy wlać 50 ml do około 5 litrów wody, aby były idealnie czyste i pachnące. Jeśli są bardzo brudne, to należy go dodać trochę więcej.


Opakowanie ładne i wygodne w użyciu. Posiada „rączkę”, dzięki której łatwo go przenieść. Zakrętka możemy wykorzystać jako dozownik.


Zapach bardzo mi się podoba. Jest średnio intensywny, ale doskonale wyczuwalny zarówno podczas używania, jak i jakiś czas po nim. Dla mnie to zapach „czysto” konwaliowy.


Spełnia swoje zadanie w 100%, czyli czyści powierzchnię. Testowany pod względem mycia podłogi i bez problemu radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami, zarówno tymi codziennymi, jak i w zakamarkach np. za meblami (nie wiem jak wy, ale ja nie odsuwam codziennie mebli, aby zmyć tam podłogę), czy też „wybrykami” dzieci jak np. wylany soczek, olej i inne rzeczy :).


Według mnie płyn jest bardzo skuteczny, wydajny i ma wspaniały zapach. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Śliczny zapach.
  • Wydajny.
  • Ładne i wygodne opakowanie.
  • Skutecznie myje podłogi.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sklep chemiadomowa.com oraz na FB.

Płyn uniwersalny konwalia znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Mój ulubiony zapach, do tego pachnie i radzi sobie z brudem dla mnie jest przekonujący Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach konwalii :) Tak sie skałda że mam ten płyn i go uwielbiam , przypadł mi bardziej niż zapach owoców leśnych ale oba doskonale myja

    OdpowiedzUsuń
  3. Same zalety i super zapach lubie konwalje

    OdpowiedzUsuń
  4. Konwalia ❤💣
    Uwielbiam ten Zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno ma ładny zapach i myje dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach konwalii,musi bosko pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach konwalii jest cudowny.Płyn na pewno sprawdzi się na moich podłogach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka jest mi dobrze znana. Nie ma lepszej na rynku jeśli chodzi o chemię domowa. Zapach konwali uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. płyn dobrze sobie radzi w swej roli

    OdpowiedzUsuń