niedziela, 14 lipca 2019

iczapki Kaszkiet dziecięcy - OPINIA


Zapraszam na opinię o Kaszkiecie dziecięcym, jaki otrzymałam od iczapki.



Ksawery bardzo często chodzi w koszulach, a do nich czapka z daszkiem średnio pasuje. Dlatego kaszkiet od zawsze gości w jego półeczce. Według mnie można go zakładać zarówno do koszuli, jak i do koszulki z eleganckimi spodenkami.


Kaszkiet wybierał Ksawuś, padło na kolor czerwony. Zdecydowanie mu przypadł do gustu, a ja mało skromnie stwierdzę, że prezentuje się w nim bardzo ładnie.




Jakość wykonania na najwyższym poziomie. Używany intensywnie, prany w pralce i nic złego z nim się nie dzieje. Kolory nie wyblakły, nitki nie puściły, a materiał ani się nie rozciągnął, ani się nie skurczył.


Syn twierdzi, że jest bardzo wygodny. Dzięki gumeczce z tyłu dopasowuje się do główki dziecka, nie spada, a jednocześnie nie uciska.


Młody go uwielbia, bardzo często po niego sięga, a to moim zdaniem najlepszy dowód na to, że jest zadowolony. Kaszkiet jest ładny, wysokiej jakości i wygodny. Z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Wygodny.
  • Ładny.
  • Wysokiej jakości.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę iczapki oraz na FB.

Kaszkiet dziecięcy znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Wygląd slicznie :) pasuje do każdego stroju

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny. Mój mały lubi takie kaszkiety. A ten kolor jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko.. do twarzy synkowi w tym kaszkiecie!
    Ładna kolorystyka ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo super wygląda młody młodzieniec

    OdpowiedzUsuń
  5. JAk jakość dobra to nic więcej nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie w nim Ksawcio wygląda,dodaje mu troszkę powagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje synkowi, uroczo w nim wyglada

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie jeśli mówimy o samych kaszkietach to jak widać i dzieci w nich fajnie wyglądają. Ja bardzo lubię nosić te nakrycia głowy i chcę teraz sobie kupić kolejny. Jak widziałem na stronie https://hatfactory.pl/kaszkiety-na-sezon-jesien-zima/289-2226-kaszkiet-meski-quentin-antracyt-nr-02.html to właśnie taki kaszkiet mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy faktycznie chcemy mieć fajne nakrycie głowy to zdecydowanie kaszkiety się do tego bardzo fajnie nadają. Ja również często czytam o tych sprawach i jak widziałam na stronie https://www.damsko.pl/elegancki-kaszkiet-meski-jaki-wybrac/ to właśnie wybór męskiego kaszkietu nie jest taki trudny.

    OdpowiedzUsuń