niedziela, 14 lipca 2019

Wydawnictwo Literackie Białe Pióro Książka pt.: "Pod pelargoniowym balkonem” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Pod pelargoniowym balkonem”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Literackigo Białe Pióro.


Alicja dla męża poświęciła wiele, stała się tzw. kurą domową. Niestety on nie potrafi tego docenić, zdradza ją, zostawia dla kochanki. Kobieta ciężko to przeżyła. Zdrada męża, jego perfidne kłamstwa i zachowanie po tym, jak wszystko wyszło na jaw, było dla niej bardzo trudne. Kiedy myśli, że już wszystko będzie dobrze, że się podniosła z „dna”, na jej drodze pojawia się mężczyzna. Niestety po raz kolejny Alicja wpada w toksyczny związek, który ją rani, niszczy. Może liczyć tylko na Mikołaja, przyjaciela z dawnych lat, dzięki któremu widzi światełko w tunelu. Czy życie Alicji stanie się tak piękne, jak jej kwiaty na balkonie? Czy kobietę opuści pech? Czy Mikołaj będzie kimś więcej? Czy kobieta odnajdzie swoje szczęście?

Historia mnie wciągnęła. Nie jest za długa, książka ma 170 stron, ale tyle wystarczy, aby dostarczyć czytelnikowi bardzo dużą dawkę emocji. Podczas czytania czułam złość, żal, smutek, a także radość, kiedy wszystko zaczynało iść w dobrym kierunku.

Alicja jest bardzo pechową kobietą. Co trochę spada na nią kolejne nieszczęście, z którym musi się uporać. Nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami, ale zdecydowanie ją polubiłam do tego stopnia, że mocno jej kibicowałam. Jest bohaterem realistycznym, z którym możemy się utożsamić. Niestety czasami tak bywa, że w życiu wszystko idzie pod górkę, czego byśmy się nie dokleili, sypie się, a z kolejnej katastrofy ciężko się nam podnieść.

Moim zdaniem książka pt.: „Pod pelargoniowym balkonem” jest ciekawa, życiowa i pełna emocji. Przeczytałam ją z wielką przyjemnością, kibicowałam Alicji, jednocześnie ciesząc się, że moje życie wygląda zupełnie inaczej. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literackiego Białe Pióro oraz na FB.

Książkę pt.: „Pod pelargoniowym balkonem” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Opis zacheca do przeczytania chociaz jak dla mnei mało stron a taka ksiażka na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze warto siegac po ciekawe ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ciekawa lektura do poczytania zwłaszcza w wakacyjny czas 😎

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety takie historie się często zdarzają. Dobrze się czyta takie opowieści

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zdecydowanie przyniesie nam dużą dawkę emocji :) Chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    serdecznie dziękuję za recenzję mojej powieści.
    Pozdrawiam ciepło,
    Anna Balińska

    OdpowiedzUsuń