sobota, 1 czerwca 2019

Wydawnictwo Media Service Zawada Magazyn Magic Pocket 2\2019 - OPINIA


Zapraszam na opinie o magazynie Magic Pocket 2\2019, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.













Magazyn przeznaczony jest dla dziewczynek 5-8 lat i według mnie dziewczynki w tym wieku znajdą w nim dużo ciekawych rzeczy dla siebie.


W tym numerze znajdziemy bardzo dużo o koniach. Na początku jest opowiadanie w formie dziennika, na kolejnych stronach krok po kroku jak narysować konia, łamigłówki, zadania i dużo więcej. To naprawdę bardzo wartościowa gazetka.


Do magazynu dołączone są prezenty. Tym razem są to figurki z dwóch serii- Slippets oraz brokatowe Monster Friends. Wspaniała niespodzianka dla dziewczynki.


Moim zdaniem magazyn będzie doskonałym prezentem dla wielu dziewczynek. Polecam.


Zalety:
  • Dwa wspaniałe prezenty.
  • Zadania, zagadki, rebusy.
  • Nauka i zabawa.
  • Dużo o koniach.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Media Service Zawada.

Magazyn znajdziecie na stronie



11 komentarzy:

  1. Magazyn dla najmłodszych dziewczynek świetna sprawa plus zadania, coś do poczytania i prezent Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny , moja córcia kocha takie magazyny ale ni zawsze mamy duzy wybór w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny magazyn dla dziewczynek z różnych zadaniami...kolorowy...wciągający❤

    OdpowiedzUsuń
  4. gazetki są świetne, maja zarówno coś do kolorowania, zagadki i zadania do rozwiązania a dodatkowo upominek znajdziemy w środku

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny magazyn dla mojej na pewno by się spodobal

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Może sie nie znam ake dla mnie to strata pieniędzy te wszystkie gazetki

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie dużo jest teraz takich rzeczy,mnie one nie przekonują,jak dla mnie szkoda pieniędzy na takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny magazyn.Lubię kupować dzieciom takie gazetki,dużo zadań,fajne prezenty,dziecko się bawi i uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna gazetka, taka kolorowa, z upominkami i ciekawymi zadaniami. Czasem warto kupić i sprawić radość dziecku. Ja kupuję

    OdpowiedzUsuń