sobota, 1 czerwca 2019

Sklep chemiadomowa.com Płyn uniwersalny owoce lasu - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie uniwersalnym owoce lasu, jaki otrzymałam od sklepu chemiadomowa.com.




Płyn w 100% spełnia swoje zadanie, czyli czyści powierzchnię. Osobiście używam go do mycia podłogi. Bez problemu radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami, zarówno tymi codziennymi, jak i w zakamarkach np. za meblami (nie wiem jak wy, ale ja nie odsuwam codziennie mebli, aby zmyć tam podłogę), czy też „wybrykami” dzieci jak np. wylany soczek, olej i inne rzeczy :).

Jest bardzo wydajny. Przy podłogach z codziennymi zabrudzeniami wystarczy wlać 50 ml do około 5 litrów wody, aby był skuteczny. Jeśli mamy do czynienia z bardzo brudną podłogą, to trochę więcej.

Zapach zdecydowanie przypadł mi do gustu. Jest średnio intensywny, ale doskonale wyczuwalny zarówno podczas używania, jak i jakiś czas po nim. Według mnie jest lekko słodki, ale nie mulący czy przytłaczający, pachnie owocami leśnymi.

Opakowanie ładne i wygodne w użyciu. Posiada „rączkę”, dzięki której łatwo go przenieść, a zakrętka doskonale służy jako dozownik.

Płyn zapewnia mi czyste i pachnące podłogi. Nie znalazłam w nim ani jednej wady tak więc z przyjemnością polecam.





Zalety:
  • Radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami na podłodze.
  • Śliczny zapach.
  • Wygodne opakowanie.
  • Wydajny.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sklep chemiadomowa.com oraz na FB.

Płyn uniwersalny owoce lasu znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Super, ja osobiscie tez wole płyny uniwersalne chociaż głównie używam do podłóg. Za to zapachy sa zwykle 3 na krzyż i ciezko o zmianę zapachu by był też dobry płyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn ten ma pH10, dlatego bardzo dobrze zmywa tłusty brud. Nadaje się do wszystkich podłóg, ale szczególnie do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy sa jakies inne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  4. Owoce lasu,ale musi świetnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyste i pachnące podłogi,koniecznie muszę płynu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zapach dobrze się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący zapach z tego co czytam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i lubię markę forlux.Produkty są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń