piątek, 28 czerwca 2019

Moja Bajka Książka pt.: „Ksawery ratuje Święta” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Ksawery ratuje Święta”, jaką otrzymałam od strony Moja Bajka.








Książka, w której głównym bohaterem jest samo dziecko, to bardzo ciekawym pomysłem. Robi się ją bardzo łatwo. Wystarczy wgrać na stronie zdjęcie dziecka, które chcemy, aby było użyte w książce i gotowe.

Historia jest bardzo ciekawa. Ksawuś dopiero co nauczył się czytać, a pomalutku, ale do ostatniej strony przeczytał samodzielnie. Opowieść o jego przygodach, spotkani z Mikołajem i uratowaniu Świąt zdecydowanie przypadła mu do gustu i to tak bardzo, że musiał zabrać do przedszkola, żeby pochwalić się kolegą.

Ilustracje są śliczne, a zdjęcie dziecka wkomponowane tak, że wszystko tworzy spójną całość.

Tekst ciekawy, zachęcający do słuchania, a starsze dzieci do samodzielnego czytania.

Według mnie książeczka będzie wspaniałym prezentem dla dziecka i z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Głównym bohaterem jest nasze dziecko.
  • Piękne ilustracje.
  • Ciekawa bajeczka.
  • Zrozumiały, ciekawy tekst.
  • Łatwo ją zrobić.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Moja Bajka oraz na FB.

11 komentarzy:

  1. Zrozumiały text ,widać piękne barwne ilustracje,coś na zimowe wieczory,idealny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa historia, z kolorowymi obrazkami i tekstem zrozumiałym dla dzieci Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. SLiczna i masz racje takie sa dla dziecka najlepsze i orygiinalne drugiej takiej nie znajdzie chyba ze sie zamówi 2szt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka książka z pewnościa sprawi radość każdemu

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak swieta zima w te upalumy saa w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna książka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowa książeczka, a tematyka Świąt jest ulubiona przez nas...

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś niesamowitego! Dziecko ma książkę z własnymi przygodami,pomyślę o takiej dla moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, nie wiem cóż więcej napisac

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna książka na święta dla kogoś na prezent to dobra myśl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rewelacyjny pomysł na spersonalizowany prezent na święta naprzyklad .

    OdpowiedzUsuń