wtorek, 28 maja 2019

Wydawnictwo Egmont Gra Fits - OPINIA


Zapraszam na opinię o grze Fits, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.









Widząc opakowanie od gry, przypomniało mi się dzieciństwo i godziny spędzone na grani w tetris, tylko że w wersji elektronicznej. Bardzo lubiłam tę grę, dlatego z przyjemnością poznałam bliżej grę planszową Fits.

Zasady są bardzo proste. Każdy z graczy otrzymuje rampę oraz klocki w tym samym kolorze. Naszym zadaniem jest układanie klocków tak, aby tworzyły się linie proste, bez pustych okienek. W każdej rundzie zdobywamy punkty, a wygrywa osoba, która ma ich najwięcej po czterech rundach.

Gra jest prosta a przy tym ciekawa i wciągająca. Wymaga od gracza logicznego myślenia, skupienia i sprytu. Daje dużo wspaniałej zabawy.

Elementy są ładne i wysokiej jakości. Bardzo pomysłowe są rampy.

Instrukcja jasna i zrozumiała. Z jej pomocą nie ma problemów ze zrozumieniem zasad.

Fits to bardzo ciekawa gra, po którą warto sięgnąć. Będzie doskonałym pomysłem zarówno na czas ze starszym dzieckiem, jak i podczas spotkania dorosłych. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Proste zasady.
  • Ładne elementy.
  • Solidne elementy.
  • Jasna i czytelna instrukcja.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.



Grę Fits znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Pamiętam również tę grę, bardzo lubiłam w nią grać a w nowej wersi mnie zaciekawiła Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na fajna gre a jak uczy przy okazji myslenia logicznego t idealna dla dzeci

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie mądre gry, które uczą

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna nie widziałam takiej nigdy .. pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawa i nauka w jednym...❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. gra prezentuje się famtastycznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nauka ,zabawa same przyjemności,świetne rozwiązanie,w ogóle uwielbiam czytać recenzje tego blogu. JEst to jedyny blog ,na którym się wypowiadam,po prostu się do niego przykleiłam i nie mam zamiaru się odkleić Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też Aniu lubiłam tą grę w dzieciństwie a teraz nasze dzieci mają ją tylko w nowszej odsłonie :) Bardzo mi wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna gra,nauka i zabawa za jednym razem

    OdpowiedzUsuń
  10. Też od razuprzypomniałaś mi te grę z dzieciństwa. Fajnie, ż nasze smyki mogą ją poznać w takiej formie. Jestem jak najbardziej za, to nauka , zabawa w jednym

    OdpowiedzUsuń