wtorek, 28 maja 2019

HarperCollins Polska Książka pt.: „Dlaczego mamusia pije. Pamiętnik wyczerpanej mamy” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Dlaczego mamusia pije. Pamiętnik wyczerpanej mamy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins.



Ellen ma prawie czterdzieści lat, męża, dwoje dzieci i psa. Jej życie jest poukładane, czasami wręcz stoi w miejscu, jest nudne. Wyobrażenia o idealnej rodzinie zdecydowanie odbiegają od życia realnego, gdzie dzieci kochają elektronikę, w związku się wypaliło, a pies jakoś tak mało uczuciowy. Jej rodzina zdecydowanie nie jest „idealna”, a ona lubi się naśmiewać z tych „idealnych” matek, akceptujących tylko zdrową żywność, idealnie czyste ubranka itp. Lubi sięgnąć po kieliszek wina, często nie tylko jeden, a powodów do tego jest tak dużo.


Książka napisana w formie pamiętnika. Poznamy rok z życia Ellen i jej rodziny, jej myśli, uczucia, marzenia. Osobiście podoba mi się ta forma.


Treść jest ciekawa, dość wciągająca. Momentami zabawna, momentami zaskakująca. Książka jest ciekawa, ale należy czytać ja z przymrożeniem oka.


Przeczytałam ją z przyjemnością. Jest ciekawym pomysłem na leniwe popołudnie. Pokazuje „nieidealną” mamę, a prawda jest taka, że ideałów jest mało (choć osobiście nie brałam na poważnie „topienia smutków” w kieliszku z winem). Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę HarperCollins Polska.

Książkę pt.: „Dlaczego mamusia pije. Pamiętnik wyczerpanej mamy” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Poczytała bym z chęcią Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa i w sumie taka życiowa, bo nigdzie nie ma idealnie , zawsze sa problemy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa pozycja do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  4. TEMAT NIEŁATWY...alkohol potrafi zmienić człowieka...a jeszcze matkę.Powinna BYĆ wzorem dla dzieci...nałogi są okropne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, a zarazem smutny ten pamietnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak czytam recenzje to tak jakbym widziała siebie,prawie 40 lat 2 dzieci ,pies i do tego chomik,oj musi być dobre do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. O to bym przeczytala bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt nie jest idealny,każdy ma gorszy czas ale perspektywa sięgania po alkohol na zabicie smutków to nie jest dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba coś na temat współczesnych mam

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat dość ważny, niby książka z przymróżeniem oka, ale ten alkohol w tle jest niebezpiecznym rozwiązaniem ...chętnie bym poczytała

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam. Przyjemna lektura

    OdpowiedzUsuń