niedziela, 5 maja 2019

Knock Nocky Zegarek dziecięcy Knock Nocky Color Boom - OPINIA


Zapraszam na opinię o zegarku dziecięcym Knock Nocky Color Boom, jaki otrzymałam od firmy Knock Nocky.










Już nie raz pisałam, że Ksawery ma problemy skórne. Niestety wiąże się to z tym, że dobranie mu zegarka jest bardzo ciężkie. Często, mimo że jest wysokiej jakości, jego skórze i tak szkodzi, co się kończy złością dziecka, ponieważ nie może go nosić. Nauczyłam się, że nowy zegarek zakłada na 5 min i stopniowo, jeśli nic na skórze się nie dzieje, ten czas jest przedłużany. Zegarek, jaki otrzymałam od Knock Nocky zachwycił synka do tego stopnia, że go po prostu przemycił do przedszkola, gdzie cały dzień nosił na rączce (oczywiście chwaląc się wszystkim swoją piękną zdobyczą). Byłam pewna, że źle się to skończy, bransoletka jest gumowa. Zaskoczyłam się bardzo pozytywnie, po ściągnięciu były tylko nieliczne krostki, ale to raczej od piasku, który się pod niego dostał. Do dziś nosi go niemal codziennie i nic złego się nie dzieje, dla mnie to ogromny plus.

Kolejne pozytywne zaskoczenie było w momencie, gdy synek umył zegarek. Podczas zabawy ubrudził się farbką. Byłam pewna, że po zegarku, a tu działa bez zarzutu. Oczywiście nie była to godzinna kąpiel, dość szybko zostało zauważone, co robi i powiedziane, że nie wolno, jednak kontakt z bieżącą wodą był.

Zegarek jest bardzo wytrzymały. Ksawuś nie należy do dzieci delikatnie obchodzących się z rzeczami i mimo że o zegarek stara się dbać, nie zawsze mu to wychodzi. Zegarek jest w stanie idealnym, na szybce nie ma pęknięć czy widocznych zarysowań, a bransoletka nigdzie nie pękła.

Wizualnie jest śliczny. Syn dosłownie się zakochał. Niebieski, z piłkarskimi dodatkami na bransoletce i kolorowymi cyferkami.

Zegarek przychodzi zapakowany w skarbonkę. Zdecydowanie jest ona dużą atrakcją dla dziecka. Jest ładna i solidna.

Ksawery uwielbia zegarek, ja również nie mam do niego żadnego „ale”. Zdecydowanie polecamy.



Zalety:
  • Śliczny.
  • Nie podrażnia skóry synka.
  • Wytrzymały.
  • Opakowanie to skarbonka.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Knock Nocky oraz na FB.

Zegarek dziecięcy Knock Nocky Color Boom znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. śliczny zegarek, my mamy różowy dziewczęcy i jest rewelacyjny. Świetnie się nosi a tworzywo z jakiego wykonano pasek jest miękkie i przyjemne dla reki, nie uciska i nie przeszkadza podczas noszenia, a to tego tarcza bardzo wyraźna i duża

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak dzieci i zegarek to oznacza że albo zepsują go same albo one sa tak kiepskei ze szybko sie zużyja... Moja ma jedne ale narazie nei nosi bo nie przepada za noszeniem czegos na ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek prezentuje się świetnie, jest wytrzymały co mało się zdarza według innych modeli i firm, a ten spełnia wymagania Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że synkowi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Zegarek ,super ,miłego noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sluczny zwgarek no i te opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. skarbonka fajny pomysł,zegarek bardzo ładny i w pięknym niebieskim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zegarek, najwazniejsze aby dobrze go nosić

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny a co najważniejsze nie uczula...synek może to nosić bez obawy o uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje, jest taki kolorowy a to bardzo dziecio się podoba. Najważniejsze ze nie uczula synka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, jak synek podrosnie też taki kupimy. Jest super

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny zegarek,mój Mikołajek ma ale na przyszłość będę wiedziała.Myślałam,że takie gumowy pasek może odparzyć na rączce a jednak tu miłe zaskoczenie.I Ksawcio jaki zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten zegarek mój syn chętnie by nosił

    OdpowiedzUsuń
  14. Młody na pewno był zachwycony:) Super zegarek. Duży też wybór można znaleźć na https://aweg.pl

    OdpowiedzUsuń