czwartek, 16 maja 2019

Due Lune Biustonosz Push-up Laura - OPINIA


Zapraszam na opinię o biustonoszu Push-up Laura, jaką otrzymałam od DueLune.




Do mis świata nadal mi daleko, tu fałdka, tam tłuszczyk. Dobór idealnego biustonosza nie należy do łatwych zadań. Często jest coś nie tak albo mnie ciśnie, robi odbicia na ciele, które później zamiennie pieką i swędzą, albo wszystko mi dołem wypada, czego osobiście nie znoszę. Czy biustonosz Push-up Laura okazał się dokładnie tym, czego szukam? Według mnie tak, a wszelkie testy zdał na 6+.

Biustonosz jest bardzo wygodny. Nigdzie mnie nie uciska, nic mi nigdzie nie wypada, co daje uczucie dużego komfortu. Osobiście sypiam w biustonoszach, odkąd pamiętam, nie potrafię bez. Ten doskonale się do tego nadaje, nie przeszkadza mi.

Jakość na najwyższym poziomie. Nie piorę biustonoszy w pralce, więc tu się nie wypowiem. Prany był ręcznie, bardzo dużo razy, z użyciem zarówno w ciepłej, jak i zimnej wody i pozostaje jak nowy. Nigdzie się nie porozciągał, nie zmienił kształtów, nie zmechacił się, a druty się nie powyginały.

Biust to takie miejsce, gdzie mało kto lubi szorstkie materiały, ja zdecydowanie nie lubię, a nawet nie znoszę. Biustonosz Push-up Laura jest mięciutki i milutkie, a jego kontakt ze skórą przyjemny.

Wizualnie mnie zachwycił. Czarny, koronkowy z krzyżowanymi na plecach ramiączkami. Całość prezentuje się ślicznie.

Biustonosz idealny. Bez najmniejszego problemu mogę go tak nazwać. Jest dokładnie taki, jakie uwielbia. Mięciutki, milutki, a przy tym nie uciska i wszystko trzyma na swoim miejscu. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Piękny.
  • Wygodny.
  • Wysokiej jakości.
  • Nigdzie nie uwiera, nic nie wypada.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę DueLune oraz na FB.

Biustonosz Push-up Laura znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Dobry biustonosz to podstawa. Co prawda ja zwykle trafiam na te w miarę wieć nie narzekam no może trudno dobrac rozmiarówkę bo co forma to inna . Za to nieznoszę spać w biustonoszach nawet jeśli idealne

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się, że w domu najchętniej chodzę bez biustonosza, tak mi jest wygodniej. A spać to już w ogóle bym nie potrafiła :) Ale co kto lubi... Kiedy wychodzę oczywiście zakładam. Zawsze mam problem z doborem odpowiedniego i dlatego kupuję tylko w sklepach stacjonarnych, gdzie mogę go przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ja tez lubię wygode żeby nic nie uwierało

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy,czarny kolor,seksowny i zapewne idealnie się nosi,

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na elegancki fajnie że się sprawdził panie mogą śmiało kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Biustonosza do spania nie zakładam :) Podoba mi się ten,jest seksowny i wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sypiam w biustonoszu, nie cierpię tego . A dobranie odpowiedniego to zawsze mega wyzwanie dla mnie. Ten który masz wyglada bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się ten biustonosz zapowiada i jeśli nadarzy się okazja to n pewno będę chciała go przymierzyć. Chociaż ja bardzo teraz nastawiłam się na biustonosze trójkątne https://www.etam.pl/biustonosze-trojkatne-miseczki i jestem przekonana, że są one najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń