sobota, 18 maja 2019

ARA Szczecin Płyn do szyb SIN-LUX - OPINIA


Zapraszam na opinię o Płynie do mycia szyb SIN-LUX, jaki otrzymałam od ARA Szczecin.




Zapach płynu według mnie jest owocowy, przyjemny. Unosi się w pomieszczeniu podczas używania oraz pozostaje w nim chwilę po.

Opakowanie to plastikowa butelka z atomizerem. Jest wygodna w użyciu.

Płyn doskonale zdaje egzamin do wszelkich szklanych powierzchni. Radzi sobie zarówno z codziennymi zabrudzeniami (typu kurz itp.), jak i dziecięcymi, często tłustymi paluszkami odbitymi na szybach. Nie pozostawia smug ani mąż co zdecydowanie skraca mycie zarówno małych, jak i dużych powierzchni szklanych.

Jest dość wydajny. Opakowanie starcza na długi czas.

Według mnie płyn ma same zalety i z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Wygodne opakowanie.
  • Przyjemny zapach.
  • Do wszystkich szklanych powierzchni.



Wady:
BRAK



Moja ocena 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.

Płyn do mycia szyb SIN-LUX TU.

13 komentarzy:

  1. Często używam takich płynów do szyb i lubię gdy nie tylko ładnie pachną ale radzą sobie z kurzem i brudem z pewnością wezmę go pod uwagę Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie gdy płyny pachna intensywnie , wole stonowane. Nie każdy jest tez dobry wiec taki ktory sobie radzi z tlustymi paluszkami dzieci jest jak dla mnie najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie wydajne płyny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle walczę ze smugami przy myciu szyb. Może akurat ten płyn dałby sobie radę i mycie okien byłoby przyjemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ten spróbować kolejnym razem może będzie lepszy od mojego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli jest skuteczny i wydajny to nic więcej mi nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle walczę z paluszkami na szybkie moich małych dziubków :) Płyn zdaje egzamin,muszę koniecznie go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. płyn się sprawdził,warto mieć na uwadze przy kolejnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak ja nie cierpię myć szyb. Te smugi, paluszki dzieci to istna plaga. Dobrze że jest kolejny taki fajny płyn.

    OdpowiedzUsuń