środa, 17 kwietnia 2019

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Uwikłani. Tom 2” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Uwikłani. Tom 2”, jaką otrzymałam o Wydawnictwa WasPos.



Piotr postanowił się rozstać, uważając, że tak będzie najlepiej. Postawił dobro własnego syna, nad własną miłością, szczęściem u boku kochanej kobiety. Jednak zarówno on, jak i Agata bardzo cierpią po rozstaniu. Czy aby to była naprawdę dobra decyzja? Czy Piotr ostatecznie przekreślił ich miłość? Czy dziecko może być szczęśliwe obok rodziców, który są z sobą z obowiązku, a nie miłości? Czy Agata się pozbiera? Co takiego się zdarzy, że bardzo namiesza w życiu tych dwojga?

Pierwszy tom książki podsumowałam -
„Historia ciekawa, dość wciągająca. Książka jest lekka, nie „wymusza” na nas czytania „w jedną noc”. Śmiało, można ją rozłożyć na kilka wieczorów”.
Tom drugi zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu. Więcej dynamicznych zwrotów akcji, wywołuje dużo więcej emocji i tym razem nie jest to książka, którą można czytać „na raty”. Tom drugi niesamowicie wciąga, nie pozwala nam się oderwać, chcemy od razu poznać dalsze losy bohaterów, poznać zakończenie, które jest całkowitym zaskoczeniem.

W książce poznamy również historię Basi, przyjaciółki Agaty. Nie jest to jednak historia „byle jak” wpleciona między zdania. Jest doskonałe przejście z jednego narratora do drugiego, wszystko łączy się w ciekawą, spójną i pełną emocji całość.

Bohaterowie ciekawi. Nie każdego da się lubić, m.in. żona Piotra, mimo że momentami wywoływała u mnie współczucie, nie zyskała sympatii. Nie zawsze zgadzałam się z decyzji zarówno Piotra, jak i Agaty, ale mimo wszystko bardzo im kibicowałam. Oboje mają swoje wady i zalety, a przez sto stają się realni, jakby żyli nie tylko w książce, ale gdzieś obok nas.

Problemy, jakie zostały poruszone w książce, nie jeden człowiek zna bardzo dobrze. Nie są proste do rozwiązania, czasem wymagają trudnych decyzji, a przede wszystkim zrozumienia własnych potrzeb. Zastanowienia się co tak naprawdę w życiu jest ważne i czy czasem poświęcając się „dla dobra” kogoś bardzo bliskiego, tak naprawdę nie robimy mu krzywdy, czy nie cierpi, widząc nasz smutek, nasze nieszczęście, tęsknotę.

Tom drugi książki zdecydowanie skradł moje serce. Bardzo mi się podobał i to pod każdym względem. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Wywołuje dużo emocji.
  • Nie tylko dalsze losy Agaty i Piotra ale i Basi.
  • Wciągająca.
  • Zaskakujące zakończenie.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa WasPos oraz na FB.

Książkę pt. „Uwikłani. Tom 2” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Oj brzmi ciekawie , choć u mnei z czytaniem w jednen wieczór zwykle cięzko ale z przyjemnościa bym poczytała

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny tom z ciekawym wątkiem i historią poczytała bym z przyjemnością Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciągająca historia warta przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja zachęca do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja, która sprawia, że chce się sięgnąć po tą książkę. Myślę, że by i mnie by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna część ciekawej hitorii,wieczorem przy ciepłej herbatce warto się zrelaksować czytając taką książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam opinie,że ta trylogia jest nawet lepsza od "Greya" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. książka która wciagnie każdego

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna wciągająca, ciekawa cześć . Z miłą chcecią zatopiłabym się wieczorkiem w tej lekturze.

    OdpowiedzUsuń