środa, 17 kwietnia 2019

Wydawnictwo CzyTam Książeczka pt.: „Króliczki!!!” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Króliczki!!!”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa CzyTam.







Szczerze powiedziawszy, komiksy zawsze kojarzyły mi się ze starszymi dziećmi lub dorosłymi. To chyba pierwszy komiks już dla dwu latka, jaki miałam w swoich rękach i dla mnie rewelacja.

Declan jest potworem, który wita się z wszystkimi i wszystkim, co spotka na swojej drodze. Jest miły, spontaniczny, wesoły – zdecydowanie zupełnie inny, niż powinien być potwór. Kiedy spotyka króliczki, chce się z nimi przywitać, niestety one uciekają, ponieważ się go boją. Czy króliczki przestaną się bać Declana?

Historia, która bardzo dużo przekazuje dziecku. Do wie się z niej m.in. że nie należy oceniać po pozorach, bać się nieznanego, a każdemu należy się szansa. Według mnie bardzo wartościowe przekazy.

Tekstu jest bardzo mało. Przeważnie kilka słów (a czasem i jedno) na stronie. To doskonałe rozwiązanie dla najmłodszych, mogą samodzielnie „czytać” książeczkę z obrazków.

Ilustracje są duże, kolorowe. Zdecydowanie przypadły mi do gustu.

Okładka twarda, solidna. Dzięki niej książka posłuży długi czas, nawet kiedy będzie używana przez mało delikatne dziecko.

Moim zdaniem książka pt.: „Króliczki!!!” to wartościowa propozycja dla małych czytelników. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Historia z przekazem.
  • Piękne, duże, kolorowe ilustracje.
  • Bardzo mało tekstu.
  • Twarda okładka.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa CzyTam oraz na FB.


Książkę pt.: „Króliczki!!!” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Komiks z ciekawą historią a nawet ucząca młodsze i nie co starsze dzieci plus kokorowe obrazki przyciągające wzrok Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajan książeczka z pouczajacą histroia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam takich komiksów dla takich maluchów, ciekawa historia. Synkowi spodobałaby się

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze króliczki ,idealna na prezent Wielkanocny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna książka, która z pewnością by się spodobała młodszym córeczkom

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarda okładka,mało tekxtu,piękne ilustracje i super przygoda

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna książeczka, bardzo fajne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z komiksem dla tak małych dzieci :) Bardzo on mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. komiks dla najmłodszych i jest extra

    OdpowiedzUsuń
  10. Również pierwszy raz spo tykam się z takim komiksem dla maluszków. Kolorowa, pouczająca książeczka

    OdpowiedzUsuń