czwartek, 11 kwietnia 2019

Kneipp Kryształki do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe - OPINIA


Zapraszam na opinię o kryształkach do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe Kneipp® z naturalnym eterycznym olejkiem lawendowym, jakie otrzymałam od firmy Kneipp.



To, że kocham pachnące kąpiele, na pewno już wiecie. Po raz kolejny, dzięki Kneipp spędziłam wspaniałe chwile podczas pachnącej kąpieli.

Kryształki zachwyciły mnie już po otwarciu saszetki. W parę sekund całe pomieszczenie napełniło się cudownym zapachem lawendy. Po wsypaniu kryształków do wody zapach stał się jeszcze bardziej intensywny, co mnie mile zaskoczyło, zazwyczaj tego typu produkty po kontakcie z wodą tracą zapach albo staje się mało wyczuwalny. Zapach bardzo długo pozostawał w łazience, a także na mojej skórze.


Rozpuszczają się całkowicie, zmieniając kolor wody na fioletowy. Moim zdaniem to znacząca zaleta, nie znoszę, kiedy coś mnie uwiera np. w plecy, gdy leżę w wannie.


Kąpiel z dodatkiem kryształów zdecydowanie odpręża, uspokaja, wycisza. Po męczącym, nerwowym dniu jest idealna. Daje możliwość relaksu, pozwala na wyciszenie się, a co za tym idzie na bezproblemowe uśnięcie.


To nie była zwykła kąpiel, to było 20 minut rozkoszy dla ciała i zmysłów, które z ochotą niejednokrotnie powtórzę. Według mnie mają same plusy i z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Wspaniały, długotrwały zapach.
  • Całkowicie się rozpuszczają.
  • Przyjemna, relaksująca kąpiel.
  • Idealne po ciężkim dniu.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.

Kryształki do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam styczności z takimi kryształkami do kąpieli więc bym je z przyjemnością przetestowała i zapach mają.cudny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech szkoda ze wanny nie mam juz wiedz jak sie zanurzam w tej pachnącej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o takich krysztalkach, dobrze wiedzieć, że coś takiego istnieje. Szkoda, że nie mam czasu na kąpiele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne!!!!
    Też przetestowałam i polecam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę ,że po takiej kąpieli sny będą lawendowe i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te kryształki, aby kąpiel stała się bardziej odprężajaca

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kryształki są fantastyczne,miałam okazję je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny dodatek do każdej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  9. Po ciężkim dniu przydałaby się taka relaksująca, odprężająca i wyciszająca kąpiel w tych lawendowych kryształkach. Uwielbiam zapach lawendy

    OdpowiedzUsuń