czwartek, 11 kwietnia 2019

Betterware-Lubię To Pianka do czyszczenia LCD - OPINIA


Zapraszam na opinię o piance do czyszczenia LCD, jaką otrzymałam od Betterware-Lubię To.







Pianki tego typu używam zarówno do monitora w laptopie i telewizorze, jak i do czyszczenia okularów. We wszystkich przypadkach zdała egzamin na 6. Przede wszystkim nie pozostają mazy, co dla mnie ma ogromne znaczenie.


Po chwili od wyciśnięcia mamy na ręczniku papierowym (ja ich używam do czyszczenia) sporo gęstej piany, a to sprawia, że jest bardzo wydajna.


Zapach bardzo przyjemny. Jest Średnio intensywny, w pomieszczeniu zostaje jeszcze jakiś czas po użyciu.


Skuteczna, o przyjemnym zapachu i dużej wydajności. Według mnie zdaje egzamin na 6 i polecam.



Zalety:
  • Skuteczna.
  • Wydajna.
  • Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.

11 komentarzy:

  1. Produkt idealny do pomocy w sprzataniu ,szybko i sprawnie wyczyści Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi sie ja mało takich używam ale forma pianki mnie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią bym taką pianke u siebie przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam takiej pianki, na pewno jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie pianki sa skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę tej pianki też wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Aniu ta pianka przyda się bardzo w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To powinien być numer jeden chyba w każdym domku. Jak ja nie lubie czyścić monitorów czy ekranu

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie mieć sprawdzone środki czystości dzięki którym można skutecznie wysprzątać dom, w krótkim czasie. Jeśli mogę doradzić moje sprawdzone to polecam https://www.inco.pl/dzialalnosci/domowe-srodki-czystosci . Można je dostać w wielu sklepach, szczególnie polecam marki Ludwik Ekologiczny, Lucek czy Flesz.

    OdpowiedzUsuń