środa, 6 marca 2019

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Save Me” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Save Me”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.



Ruby pochodzi z niezamożnej, ale bardzo kochającej się rodziny. Dostaje stypendium, dzięki któremu ma możliwość uczenia się w elitarnej szkole. Stara się być „niewidzialna” dla „bogatych” dzieciaków, które do niej uczęszczają. Jej wielkim marzeniem, na studia w Oksfordzie, aby to osiągnąć, stara się z wszystkich sił.
James pochodzi z bogatej rodziny, ma zająć miejsce ojca. Jego nazwisko znają wszyscy. To ostatni rok jego „wolności”. Z pozoru bogaty dzieciak lubiący dobrą zabawę, uważający, że wszystko mu wolno. Pozory jednak często mylą. Nikt nie pyta go o zdanie, jego przyszłość jest od dawna ustalona, a on musi się do niej dostosować.
Kiedy Ruby szła do ulubionego nauczyciela po dokumenty polecające do Oksfordu, nie wiedziała, że ta wizyta zmieni jej życie. Zobaczyła nauczyciela z siostrą Jamesa, a gdyby ta informacja „wypłynęła” Lydia miałaby kłopoty. Niejeden by to wykorzystał, ale nie Ruby, jednak James postanawia jej pilnować, nie wierzy, aby była aż tak bezinteresowna. To zdarzenie oraz zniszczenie przez chłopaka szkolnej imprezy, która skutkuje zmuszeniem go do uczęszczania na kółko organizacyjne, sprawia, że spędzają z sobą coraz więcej czasu. Ruby zaczyna zmieniać zdanie o Jamesie, poznaje jego prawdziwe oblicze. Zbliżają się do siebie coraz bardziej. Rodzice Jamesa nie akceptują wyboru syna. Czy będzie w stanie się im przeciwstawić? Czy ich rodząca miłość ma szanse? Jakie jeszcze sekrety ukrywa James? Czy Ruby odnajdzie się w nowej rzeczywistości? Czy jej marzenia się spełnią?

Książka, którą przeczytałam od pierwszej do ostatniej strony w jedną noc. Dla mnie nie do podzielenia na kilka wieczorów. Niesamowicie wciąga, nie da się od niej oderwać. Przygody Ruby i Jamesa pochłonęły mnie całkowicie, choć nie zawsze zgadzałam się z ich wyborami.

Bardzo spodobał mi się fakt, że rozdziały są zamiennie z puntu widzenia dziewczyny i chłopaka. Dzięki temu czytając, poznałam zarówno uczucia jednego, jak i drugiego.

Książkę przeżywa się razem z bohaterami. Wywołuje bardzo różne uczucia, od śmiechu, przez złość (np. kiedy się nie zgadzałam z niektórymi decyzjami), łzy, żal po wielką radość.

Autorkę znam z serii AGAIN, która strasznie mi się podobała. Z wielkimi oczekiwaniami podeszłam do czytania książki pt.: „Save Me” i ani troszkę się nie zawiodła. Już nie mogę się doczekać kolejnego tomu, a ten zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Wywołująca wiele uczuć.
  • Rozdziały zamiennie oczami Ruby i Jamesa.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Save Me” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa książka, trzyma w napięciu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie ciekawa ksiąŻka

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie az się chce ja przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa historia warta przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widzę, że muszę ją przeczytać. Twoja recenzja mnie do tego zachęca. Książka wydaje się być ciekawa, wciągająca skoro tak szybko ją pochłonęłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka chyba się skuszę żeby ja przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością książka jest bardzo interesująca, skoro została przeczytana w jedną noc i również takie lubię, które wciągają maksymalnie aż ciężko się od nich oderwać

    OdpowiedzUsuń
  8. Tytuł mówi sam za siebie,zapewne jest ciekawa i bardzo wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie wciągające i ciekawe kisązki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powiem brzmi ciekawie.
    Już sam tytuł zachęca do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jeśli Ty tą książkę przeczytałaś w jedną noc to ja ją muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że książka jest świetna a panie chętnie ją przeczytają

    OdpowiedzUsuń