czwartek, 7 marca 2019

Bispol Candles Świece zapachowe 18 sztuk Rose - OPINIA


Zapraszam na opinię o świeczkach zapachowych 18 sztuk Rose, jakie otrzymałam od Bispol Candles.


W opakowaniu znajdziemy aż 18 niedużych świeczek w trzech różnych odcieniach różu. Ze względu na nieduże wymiary doskonale pasują do kominka, w którym uroczo się prezentują.


Zapach róży mnie się zdecydowanie podoba. Mam wrażenie, że jego intensywność zależy od intensywności koloru świeczki. Najmocniejszy zapach dają najciemniejsze, najsłabszy te najjaśniejsze. Każde jednak są doskonale wyczuwalne, a jednocześnie nieprzytłaczające.


Mnie zapach zdecydowanie przypadł do gustu. Bardzo podoba mi się również fakt, że mają różną intensywność zapachu. Zdecydowanie polecam.








Zalety:
  • Różna intensywność zapachu.
  • Nieduże.
  • Doskonale wyczuwalne w pomieszczeniu.
  • Zapach nie przytłacza.
  • Różany zapach.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Bispol Candles oraz na FB.

Świeczki zapachowe 18 sztuk Rose znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. lubie zapach rózy za swieczkami mnie ja zapachowymi ale czasem lubie sobie zapalic , tylko często one pachna przez chwilke wieć to zniechęca wieć dobrze żą sa takie na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świeczki zapachowe nie tylko dodają uroku wnętrza domu ale również świetny nastrój np.podczas kolacji czy kąpieli zapach róż uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę markę i ich świeczki. Bardzo lubie ten klimat, nastrój, uczucie relaksu i odprężenie ,które zapewniają mi te świeczki. Zapach róż to jedne z tych którym nie potrafię się oprzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądaja i pewnie również pięknie pachną. Plus za różna intensywność zapachu

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świeczki zapachowe a zwłaszcza te o zapachu róży

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię klimat, który powstaje podczas zapalenia świec, a do tego jak pięknie pachną to już w ogóle rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zapachy swieczek

    OdpowiedzUsuń
  8. świece zapachowe są cudne, wspaniale nadają idealną atmosferę w mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapachowe świece,goszczą u NAs w domu codziennie :) Z rana w południe i wieczorem .

    OdpowiedzUsuń
  10. również polecam bo sama takie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  11. To nasze ulubione świeczki...wymiatają❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam różany zapach :) Świeczki dadzą śliczny zapach i jeszcze nadadzą klimatu w każdym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne są różna intensywność daje na plus

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiamy świece zapachowe :) Prowadzimy sklep internetowy i rozpoczęliśmy niedawno przygodę ze świecami Kringle Candle. Bispol również jest na naszej liście świec, które chcemy wprowadzić do naszej oferty :) Zapraszamy do odwiedzin <3 www.krainazapachow.pl

    OdpowiedzUsuń