poniedziałek, 18 marca 2019

Kneipp Aromatyczny płyn pielęgnujący do kąpieli Na dobranoc - OPINIA


Zapraszam na opinię o Aromatycznym płynie pielęgnującym do kąpieli Na dobranoc, jaki otrzymałam od Kneipp.



Wieczorna kąpiel po ciężkim dniu powinna być chwilą relaksu, odprężenia, pozwalać odpocząć, wyciszyć się, aby później łatwiej było zasnąć. Taką kąpiel mam zapewnioną dodając do wody płyn pielęgnujący Na dobranoc.

Jego konsystencja jest gęsta, a jedno konsystencje. Dozowanie jest proste, osobiście używam do tego zakrętki. Wydajność duża wystarczy jedna zakrętka, aby uzyskać dużo pachnącej piany.

Zapach, w którym można się zakochać. Jest dość intensywny, rozchodzi się po całej łazience, pieszcząc moje zmysły, a później jego delikatna nuta zostaje długie godziny na skórze. Połączenie wanilii z lawendą mnie bardzo przypadło do gustu, zapach niby słodki, ale niemulący, nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie chce się go czuć jak najdłużej.

Po wlaniu płynu do wanny tworzy się pachnąca piana, a woda zmienia kolor na granatowy. To dodatkowy plus dla mnie.

Na wannie nie pozostają zacieki, których ciężko by było się pozbyć. Według mnie to bardzo znaczące.

Opakowanie jest ładne, przyciągające wzrok. Buteleczka plastikowa, ze sporym otworem, wygodna w użyciu. Zakrętka świetnie sprawdza się jako dozownik.

Płyn tworzy dużo pachnącej piany, która pozostaje w wannie do końca kąpieli. Uwielbiam pianę.

Skóra po kąpieli jest miękka i delikatna, płyn jej nie wysusza, a wręcz przeciwnie, delikatnie nawilża. Przy mojej skórze „bezproblemowej”, nie ma potrzeby używania żadnych „nawilżaczy”.

Według mnie płyn ma bardzo dużo zalet, a zero wad. Kąpiel z jego dodatkiem jest bardzo pachnąca i przyjemna. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Cudowny zapach.
  • Wydajny.
  • Ładne i wygodne opakowanie.
  • Dużo pachnącej piany.
  • Delikatnie nawilża.
  • Odpręża, relaksuje.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.

Aromatyczny płyn pielęgnujący do kąpieli Na dobranoc znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Ech szkoda że wanny nie posiadam bo z chęcią bym się zanurzyła w pianie pachnącej .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach jak najbardziej dla mnie relaksujący więc z pewnością kąpiel była by odprężająca

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą markę kosmetyczną i czasami funduję sobie pełną wannę wody z pianą, bo na co dzień to szybki prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  4. O szkoda ze nie mam wanny ale mozna uzyc jako zel a co tam wazne by sie sprawdzil imial ladny zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie zapachowe kapiele

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny produkt, przyznam że nie próbowałam ale chętnie sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Te połączenie nut zapachowych musi być fenomenalne. Jeszcze takiego nie miałam, a bardzo lubie zarówno lawendę jak i wanilię. Kąpiel będzie przyjemnością .

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze poznać opinię, bo uwielbiam dlugie kąpiele, choć przy dzieciach nie jest to latwe 😘 ale jak tylko się uda, że szybciej zasną to zamiast szybkiego prysznica korzystam z relaksu w wannie i wtedy taki płyn byłby znakomity

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy znam tylko olejek nawilżający, który jest super. Ten płyn pewnie też jest również dobry

    OdpowiedzUsuń
  10. Aromatyczny płyn na dobranoc,ale bym się wykąpałabym się w wannie w takim płynie,błogi relax.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny i zapewne bardzo miły w zapachu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki Kneipp :) Kąpiel z dodatkiem tego płynu to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny płyn do kąpieli przy okazji pielęgnuje

    OdpowiedzUsuń