poniedziałek, 18 marca 2019

ARA Szczecin Płyn do czyszczenia i mycia sanitarnych WC Heros zielony - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do czyszczenia i mycia sanitarnych WC Heros zielonym, jaką otrzymałam od firmy Ara Szczecin.





Płyn mieści się w wygodnym opakowaniu z dłuższym i średnio wąskim zakończeniem. Idealnie zdaje egzamin przy użyciu. Zakrętka posiada blokadę przed dziećmi i to nie byle jaką, szczerze powiedziawszy, sama miałam problem z otworzeniem. Daje nam to gwarancję, że dziecko nie dostanie się do zawartości.

Zapach nazwałabym znośnym. Płyn ani nie śmierdzi, ani nie ma cudownego zapachu.

Konsystencja średnio gęsta, żelowa. Płyn nie spływa w szybkim tempie, co według mnie jest dużym plusem.

Przeznaczony jest do muszli klozetowych, umywalek, powierzchni chromowanych, armatury łazienkowej i kuchennej, glazury podłogowej i ściennej. Osobiście używam go do WC i jestem bardzo zadowolona z efektów. Doskonale radzi sobie z wszelkimi zanieczyszczeniami bez konieczności długiego szorowania. Wystarczy pozostawić go na około 15 minut, umyć i spłukać wodę. Dodatkowo ogromnym dla mnie plusem jest fakt, że zabezpiecza przed powstawaniem kamienia. U mnie jest twarda woda i kamień w toalecie jest normom, nie zależnie od tego, jak często jest myty. Odkąd używam, płynu od Ara Szczecin nie zauważyłam, aby powstawał jakiś nowy.

Wydajność na wysokim poziomie. Nie trzeba wylać pół butelki, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt dlatego starcza na dłuższy czas.




Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Zakrętka z doskonałym zabezpieczeniem.
  • Wygodne opakowanie.
  • Zapobiega osadzaniu się kamienia.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.

Płyn do czyszczenia i mycia sanitarnych WC Heros zielony znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Chyba wiekszośc z nas ma problem z kamieniem w toalecie u mnie na szczęscie pod linia wody i az tak nei drazni ale o dobry płyn cięzko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super brzmi że nie trzeba wielkich zabiegów...15vminut i po kamieniu.Woda twarda U nas okropnie i ciągle walczymy z kamieniem na armaturze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wazne jest zabezueczenie by dzieci nie otarly tu widze zdal egzamin i to jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry żel do Wc i nie tylko dodatkowo świetnie sobie radzi z brudem i nie trzeba szorować jak dla mnie z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy, warto zakupić

    OdpowiedzUsuń
  6. I już na samym początku recenzji jestem na tak. Dla mnie ogromnie ważną rzeczą jestodpowoednie zabezpieczenie takich środków czystości przed dziećmi. Fajnie że ten preparat ma neutralny zapach, jest bardzo skuteczny w działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dużo kamienia, ciekawa jestem czy poradziłby sobie, brzmi extra

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczecin moje sąsiednie miasto,zaledwie 21 km od Stargardu :) Produkt widać spełnia oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  9. szorowanie toalet to żadna przyjemność dobrze że płyn jest skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Twarda woda,kamień oj Aniu jak ja również tego nie znoszę.Skoro okazał się tak rewelacyjny będę musiała i jak wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń