piątek, 15 marca 2019

Betterware-Lubię To Płyn do kąpieli i pod prysznic czekolada z szafranem - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do kąpieli i pod prysznic czekolada z szafranem, jaki otrzymałam od Betterware-Lubię To.





Płyn mieści się w ładnej i wygodnej buteleczce z zamknięciem typu klik. Bez problemu można ją otworzyć jedną ręką.

Konsystencję ma gęstą. Płyn doskonale się pieni, tworząc dużo pachnącej piany.

Zapach śliczny. Płyn pachnie prawdziwą czekoladą. Zapach jest intensywny, ale nie przytłaczający, sprawia, że kąpiel jest bardzo relaksacyjna.

Po wyjściu z wanny skóra jest miękka i delikatna, bardzo miła w dotyku. Przy mojej skórze „normalnej” nie mam potrzeby używanie dodatkowych „nawilżaczy”.

Kocham aromatyczne kąpiele z dużą ilością piany i właśnie taką kąpiel zapewnia mi płyn do kąpieli i pod prysznic czekolada z szafranem. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Pachnący czekoladą.
  • Wydajny.
  • Gęsty.
  • Ładne i wygodne opakowanie.
  • Po kąpieli skóra miękka, delikatna, przyjemna w dotyku.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.



11 komentarzy:

  1. zapachniało czekoladą :) Z racji braku wanny zostaje mi tylko żel pod prysznic al o zapachu czekolady jkeszcze nei miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie zapachu, wyczuwalny podczas kąpieli takie płyny uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Polaczenie takiego zapachu musi byc piekne

    OdpowiedzUsuń
  4. Palaczenie bardzo ciekawe aczkolwiek nie lubię tego typu zapachów, wolę bardziej swiezsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy produkt, a fakt że z domieszką czekolady kusi do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  7. płyn musi być fajny,taka kąpiel przyda się każdemu

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekolada z szafranem,brzmi ciekawe,skóra idealnie nawilżona i pachnąca,oj musi być super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach czekolady, a kąpiel w takim płynie to prawdziwa przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekolada z szafranem to niebiańskie połączenie.Kąpiel z tym płynem to uczta dla zmysłów i ciała :)

    OdpowiedzUsuń