wtorek, 19 lutego 2019

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Asteriks. Tajemnica magicznego wywaru”


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Asteriks. Tajemnica magicznego wywaru”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Po upadku z drzewa, który kończy się złamaną nogą, druid postanawia znaleźć swojego następcę. Wraz z przyjaciółmi wyrusza na poszukiwania młodego druida, aby przekazać mu tajemnice eliksiru. Znalezienie takiej osoby nie należy jednak do prostych, to ogromna tajemnica, której nie można powierzyć byle komu. Jeśli poznaliby ją np. Rzymianie, wioska Galów byłaby skończona. Czy uda się odnaleźć godnego następcę? Czy tajemnica będzie bezpieczna? Jakie zagrożenia czekają na Galów? Jak przebiegnie podróż Asteriksa, Obeliksa i Panoramiksa?

Na stronach znajdziemy duże, bardzo ładne ilustracje, a mało teksu. Według mnie jest to duża zaleta.

Tekst ciekawy, zrozumiały.

Według mnie książka będzie wspaniały pomysłem dla każdego fana opowieści o Asteriksie, zarówno tego małego, jak i całkiem dużego. Polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Mało tekstu, duże ilustracje.
  • Ładne ilustracje.
  • Zrozumiały tekst.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Asteriks. Tajemnica magicznego wywaru” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Kolorowe obrazki przyciągają uwagę , a ciekawa historia zachęca do poczytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super uwielbiam takie ksiażeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ilustracje i mało tekstu...lubimy takie książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ilustracje kolorowe przykłuwają uwage

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna, barwa kolorystyka i nie przesycona tekstem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra propozycja. Przygody Asteriksa znamy tylko z telewizji, więc i wersja książkowa myślę, że by córeczkom się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona bajka z dzieciństwa. Oglądałam bardzo chętnie przygody Asterixa . Moi synowie jeszcze jej nie znają. Myśle że ta książeczka ,by im się spodobała. Jest kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ogladania calkiem sporo i to jakiego kolorowego a czytania mniej to akurat juz zauwazylam i wniosek sam sie nasunal ogladajac zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne ilustracje,sporo pracy przy takim tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze lubiłam Asterixa, ciekawy tytuł, chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z moich ulubionych bajek :) Dla mnie byłaby na pewno ciekawa a moje dzieci muszą jeszcze poznać Asteriksa i innych bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. asteriks w telewizji i w książkach super książka do poczytania

    OdpowiedzUsuń