poniedziałek, 18 lutego 2019

Luba Nawilżane ściereczki do lodówki i mikrofalówki- OPINIA


Zapraszam na opinię o nawilżanych ściereczkach do lodówki i mikrofalówki, jakie otrzymałam od firmy Luba.



Do niedawna mycie lodówki kojarzyło mi się z wyciąganiem wszystkiego, rozpuszczaniem płynu do mycia naczyń w ciepłej wodzie, mycia nim całej, następnie moczenie ściereczki w czystej, ciepłej wodzie i „ściąganie” płynu z lodówki. Kolejny etap to dolewanie do ciepłej wody troszkę octu i ponowne mycie środka lodówki tym płynem, po czym wycieranie do sucha i dopiero układanie rzeczy. Długotrwałe i męczące prawda? Na szczęście dla mnie to już przeszłość. Ściereczki od Luba śmiało mogę nazwać odkryciem roku. Nawet nie muszę wszystkiego wyciągać, wystarczy przesunąć na jedną stronę półki.

Ściereczki mają rozmiar XXL, są spore i to ich zdecydowana zaleta. Wystarczy 2-3 sztuki na dokładne umycie całej lodówki, a nie mam malutkiej.

Zapach mają rewelacyjny. Według mnie pachną jabłkami, a zapach pozostaje w lodówce jeszcze dłuższy czas po użyciu.

Opakowanie wygodne w użyciu. Nie rozrywa się, a klej trzyma doskonale.

Są wytrzymałe. Podczas używania nie rozrywają się, nie targają.

Poziom nawilżenia według mnie jest idealny. Nie są ani suche, ani ociekające wodą.

Dzięki ściereczkom moja lodówka jest czysta i pachnąca, a ja nie tracę pół dnia i nie jestem ogromnie zmęczona po jej myciu. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Łatwe w użyciu.
  • Skuteczne.
  • Duże.
  • Wspaniały zapach.
  • Wytrzymałe opakowanie.
  • Nie rozrywają się.
  • Odpowiedni poziom nawilżenia.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Luba oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. Nie znam ich chrtnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałyby mi sie do mycia mikrofali , lodówke oggarniam spok ale czasem trzeba cos przetrzec a takie były by idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy i fajny produkt szybko i przyjemnie umyjemy lodówkę i zaoszczędzimy czas a do tego mają przyjemny zapach .

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki produkt powinien gościć w każdym domu...szybko,wygodnie i efektywnie...tego mi trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  5. takie sciereczki przydałbyby sie i u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupuję podobne tylko innej marki. To prawda takie ściereczki to duże ułatwienie na codzień .

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnoscia przetestuje w najblizszym czasie. Bardzo mnie zaintrygowaly!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ściereczki nawilżane najlepsza są do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj przydałyby mi się. Muszę takie sobie kupić. Na pewno są super wierzę i upraszczaja zycie

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna rzecz szybko sie lodówke umyje ,przydadzą się w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne a nawet rewolucyjne ściereczki.Umyję szybko lodówkę pozostawiając ją pachnącą.Koniecznie muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam do wszystkiego, są super i mają rewelacyjny zapach

    OdpowiedzUsuń