czwartek, 7 lutego 2019

Luba Ściereczki do butów - OPINIA


Zapraszam na opinię o nawilżanych ściereczkach do butów, jakie otrzymałam od firmy Luba.


To moje pierwsze spotkanie ze ściereczkami nawilżanymi typowo do butów. Wcześniej, kiedy potrzebowałam wyczyścić szybko buty, używałam chusteczek mokrych. Ściereczki nie tylko doskonale radzą sobie z oczyszczeniem butów, ale równie nadają im połysk i mam wrażenie, że zabezpieczają przed osadzaniem się zanieczyszczeń (za każdym kolejnym razem łatwiej się czyści).

Zapach mają przyjemny, dość szybko znika całkowicie.

Są dość wytrzymałe. Nie rozrywają się przy użyciu.

Ich wielkość moim zdanie jest idealna. Nie są wielkie, co by nie było wygodne podczas czyszczenia, ale też nie są malutkie.

W niedużym opakowaniu znajdziemy 15 sztuk. Można bez problemu mieć go zawsze przy sobie poza domem lub trzymać w przedpokoju, nie zajmuje dużo miejsca. Nie ma problemu z ponownym zaklejeniem opakowanie do ostatniej sztuki.

Moim zdaniem ściereczki do butów są zdecydowanie przydatne. Polecam.



Zalety:
  • Skuteczne.
  • Nie rozrywają się.
  • Idealna wielkość.
  • Przyjemny zapach.
  • Nieduże opakowanie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Luba oraz na FB.

13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz takie widze nawet nie sądziłam że sa ale warto takie zakupic

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałyby się nam zdecydowanie...jeszcze nie spotkałam się z takim produktem...bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkalam sie jeszcze z takimi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne, zwłaszcza że teraz co chwilę buty są ubrudzone od chodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o takich czytam.. ale faktycznie są świetne i warto je mieć przy sobie, bo nie wiadomo kiedy mogą się przydać

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo takie ściereczki do butów, jeszcze o takich raczej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o ściereczkach do butów, przydały by się

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszlam na stronke Luba ale nie widze ich nigdzie. Az zaciekawily mnie szczerze powiem bo nigdy nie spotkalam sie jeszcze z takim czyscidelkiem do butow a z checia bym wyprobowala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam że ja również pierwszy raz spotykam się z takimi chusteczkami. Przydały by się z pewnością w każdym domu.zawsze można zabrać je ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  10. O prosze czego t nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie :) Na szybko wyczyścimy buty,ściereczki przydadzą się w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna rzecz do butów, to jeszcze ścierek nie widziałem raczej pasty

    OdpowiedzUsuń