niedziela, 17 lutego 2019

Bispol Candles Świece zapachowe 6 sztuk - OPINIA


Zapraszam na opinię o świeczkach zapachowych 6 sztuk, jakie otrzymałam od Bispol Candles.





Do testów otrzymałam trzy różne zapachy:
  1. Lilac.
  2. Lavender.
  3. Vanilla.


Każdy zapach urzekł mnie na swój sposób. Jeśli bym miała wybrać jeden, moim zdecydowanym faworytem jest bez. Po zapaleniu świeczki Lilac przenoszę się w ciepłe dni do ogrodu pełnego wspaniale pachnącego bzu.

Po zapaleniu świeczki, zapach wypełnia całe pomieszczenie. Jest doskonale wyczuwalny, a jednocześnie nieprzytłaczający. Po zgaszeniu świeczki pozostaje w pomieszczeniu jeszcze jakiś czas.

Świeczki są nieduże. Ich wielkość sprawia, że doskonale mieszczą się do kominka.

Mnie świeczki zapachowe zdecydowanie przypadły do gustu i polecam.



Zalety:
  • Różnorodne zapachy.
  • Nieduże.
  • Doskonale wyczuwalne w pomieszczeniu.
  • Zapach nie przytłacza.
  • Zapach pozostaje w pomieszczeniu po zgaszeniu świeczki.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Bispol Candles oraz na FB.

Świeczki zapachowe 6 sztuk znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. Zapachy które uwielbiam, z pewnością świeczki urzekają zapachem , który jest wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uiwelbiam takie zapachowe świeczki :) Oststnio polubiłam je zapalac wieczorem zwłąszcza lawendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocjam zapachowe swieczki axtu widze wanilje

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocjam zapachowe swieczki axtu widze wanilje

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatnim czasie sama polubilam swieczki ☺ nieraz zapewne kupie jeszcze i bede je zapalac. Najczesciej przy kolacji z Mezem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez świeczek zapachowych ani rusz....zwłaszcza w okresie jesienno zimowym...umilacze ponurych dni i wieczorów

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zapach świeczek, nastrój gwarantowany

    OdpowiedzUsuń
  8. Znamy te świeczki i chętnie używamy. Wogóle uwielbiam nastrój jaki dzięki nim się tworzy, a do tego ten cudowny zapach. To takie odprężające

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam klimat, który tworzą świeczki, a te zapachy wydają się być śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Lavenda wanilia moje zapachy ach muszą cudnie pachnieć ładnie też wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię swieczki zapachowe itp.
    Bez chyba mi się najbardziej podoba ze wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  12. świeczki są fajne,dają klimat i fajne zapachy w pokojach

    OdpowiedzUsuń
  13. Te świeczki cudownie otulają nas w pomieszczeniu :) Lawenda czy wanilia to jedne z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są te świeczki, ja teraz testuje lawendowe, mówią, że lawenda odstrasza komary - zobaczymy. Ja kupuje tu: e-kalia.pl Mają też dużo innych świec i akcesoriów. Podaję adres dla zainteresowanych bo na paru innych sklepach już się zawiodłem.

    OdpowiedzUsuń