piątek, 25 stycznia 2019

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Skoczkowie. Tajemnice mistrzów” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Skoczkowie. Tajemnice mistrzów”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Nigdy nie byłam i chyba już nie zostanę wielką fanką skoków narciarskich, za to moja mama zdecydowanie jest, a pasją zdążyła zarazić syna. Oboje z wielkim zaangażowaniem oglądają skoki i kibicują polskim skoczkom. Ksawery książkę zabrał na weekend do babci i oboje z zaciekawieniem poznawali kolejne strony.

Wraz z książką poznamy drogę do sukcesu, osiągnięcia wielu skoczków i to nie tylko polskich. Znajdziemy strony o tych, co byli kiedyś na szczycie m.in. o Adamie Małyszu, a także o tych, co obecnie skaczą i są na ustach wielu Polaków np. o Kamilu Stochu. Wszelkie informacje są bardzo ciekawe (według mamy i syna), napisane zrozumiale, poparte wspaniałymi zdjęciami.

W książce znajdziemy również strony, dzięki którym można się podszkolić z wiedzy technicznej. Dowiemy się na nich, m.in. jak wygląda skok krok po kroku, jak liczone są punkty, jaki sprzęt jest niezbędny każdemu skoczkowi.

Tekst w książce jest bardzo ciekawy i zrozumiały. Mój sześciolatek z wielkim zainteresowaniem słuchał, jak babcia czytała. Czasem zdarzały się słowa, których znaczenia nie znał, ale to głównie takie, które np. opisywały jakieś sprawy techniczne odnośnie do skoczków czy samych skoków.

Ilustracje śliczne. Znajdziemy piękne zdjęcia skoczków, a w części z informacjami technicznymi ilustracje, które dokładnie obrazują opisywaną treść.

Według mamy i synka książka jest wspaniałą dawką wiedzy zarówno o samych skokach, jak i o skoczkach. Zdecydowanie polecam każdemu, kto skoki lubi.



Zalety:
  • Biografie skoczków.
  • Skoczkowie Polscy i zagraniczni, ci co nadal skaczą, a także ci co karierę już zakończyli.
  • Dużo cennych informacji o sprawach technicznych odnośnie skoków.
  • Piękne zdjęcia.
  • Prosty, ciekawy, zrozumiały tekst.
  • Ilustracje w dziale z informacjami technicznymi.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Skoczkowie. Tajemnice mistrzów” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Dla Fana skoków książka z pewnością przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ksiażka dla fana , skoki lubie ale fanką sportów az taką nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książka z ciekawymi informacjami dotyczącymi skoków i skoczków, czyli akurat teraz na czasie,a skoki bardzo lubimy i wspolnie oglądamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia muszą być bardzo realne,coś dla fanów skoczków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla fanów tego sportu zimowego to idealna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie, również nie jestem fanką skoków, ale dla fanów na pewno będzie super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie przepadam za skokami, ale moja córka lubi, więc chętnie by przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla fanów skoków narciarskich idealna propozycja 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem fanem skoków i innych sportów zimowych książka może być dla mnie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Istna skarbnica wiedzy o skokach narciarskich :) Nie jestem może zagorzałą fanką ale z całego serca kibicuję naszym sportowcom :)

    OdpowiedzUsuń