piątek, 25 stycznia 2019

Solange Laboratories Krem na siniaki i stłuczenia - OPINIA


Zapraszam na opinię o kremie na siniaki i stłuczenia, jaki otrzymałam od Solange Laboratories.






Prawie każdy z nas ma czasem różne stłuczenia czy siniaki i mało kto je lubi. Z pewnych względów (puki co wolę je pozostawić sobie, choć część z Was wie, o co chodzi) mnie siniaki i stłuczenia praktycznie omijają, za to Amelka nadrabia za mnie, za siebie i podejrzewam, że dziecięciu innych osób. Wiecznie nowe siniaki, zadrapania, otarcia. Chyba nie ma dnia, żeby coś nowego na jej ciele się nie pojawiło. Przyznam szczerze, że nawet w pewnym momencie myślałam, że coś się nie tak w szkole dzieje, ale nie, moje dziecko po prostu albo jest tak pechowe, albo tak nieostrożne, albo dwa w jednym. Jak wrażenia po testach? Zdecydowanie pozytywne.

Krem ma lekką konsystencję, a jego aplikacja jest łatwa i przyjemna. Jest bardzo wydajny, wystarcza dosłownie odrobina, aby działał, jak trzeba.

Zapach według mnie śliczny. Doskonale wyczuwam w nim zapach migdałów. Na skórze pozostaje jakiś czas.

Opakowanie to plastikowy słoiczek z dość szerokim otworem. Takie rozwiązanie sprawia, że dość łatwo się do niego dostać. Dodatkowy plus moim zdaniem to fakt, że posiada sreberko, które daje nam gwarancję, że nikt przed nami nie dotykał kremu, tak więc nie pozostawił w nim zarazków.

Działanie dla mnie genialne. Jeśli stłuczenie czy siniak są nieduże, wystarczy posmarowanie na noc, aby rano praktycznie nie było śladu. Jeśli są duże, potrzeba kilku dni, ale i tak zdecydowanie mniej, niż w przypadku innych kremów, żelów, maści itp. jakie do tej pory regularnie gościły w naszym domu.

Jest delikatny dla skóry. Nie powoduje uczuleń, podrażnień, czy innych, nieprzyjemnych reakcji alergicznych.

Teko typu produktu, według mnie, powinny znaleźć się w każdej, domowej apteczce. Krem na siniaki i stłuczenia na pewno zostanie z nami na długi czas. Nie znalazłam w nim ani jednej wady, a zalet całe mnóstwo. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Przyjemny, migdałowy zapach.
  • Łatwa aplikacja.
  • Szybko się wchłania.
  • Wygodne opakowanie.
  • Nie uczula, nie podrażnia.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Solange Laboratories oraz na FB.

Krem na siniaki i stłuczenia znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Przydał by mi się taki cudowny krem syn ciągle cały w siniakach po piłce przychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydał by mi sie , dziecaki maja siniaki i to czesto zwłaszcza młody przynosi z przedszkola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny krem,który warto miec w domu, zwlaszcza jak są w nim dzieci

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj daj troszke go mam siniaka tak wielkiego ze szok a noga boli auc

    OdpowiedzUsuń
  5. O cholera musi być dobry,tyle plusów,zapach aplikacja..super..

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobry, zwłaszcza z moim pechem chetnie bliżej go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w domu też by się taki krem przydał

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi byc dobry napewno nie rwz die przyda

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja. O tak taki krem byłby przydatny w każdym domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi być świetny. Coś dla mnie. Przydałby mi się teraz taki, ponieważ właśnie dzisiaj nabilam sobie niezłego siniaka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba coś dla mojej Agi, siniaki częst jej towarzyszą

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto mieć taki krem dla najbliższych. .wtedy jest pomocnik w walce z siniakami.
    Su per recenzja zachęca by sięgnąć po ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak to dzieci ciągle są ruchliwe to im siniaki się przydarzają,krem przyda się też mi w domu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta marka specjalizuje się w naturalnych kosmetykach.Nie dość,że naturalny skład,przyjemna aplikacja to jeszcze jaki skuteczny na siniaki :)

    OdpowiedzUsuń