poniedziałek, 30 kwietnia 2018

BIRKO - czapki dla dzieci Chustka YOUNG - różowa– pastelowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o chustce YOUNG - różowej – pastelowej, jaką otrzymałam od firmy BIRKO - czapki dla dzieci.




Chusta posiada daszek, który jest usztywniony flizeliną i obszyty lamówką. Dużą zaletą jest fakt, że jest jednocześnie miękki i trzyma się na swoim miejscu (nie opada, nie „łamie się”).

Wiązana jest z tyłu. Znana mi już metoda, którą bardzo polubiłam. Sami możemy regulować rozmiar, co sprawia, że posłuży zdecydowanie dłużej.

Materiał jest wysokiej, jakości. Prana w pralce nie zmechaciła się, nie wyblakła, nitki nie puściły.

Wizualnie jest bardzo ładna. Wzór moim zdaniem będzie pasował zarówno dla małej dziewczynki jak i dla takiej dorastającej.

Materiał to 100% bawełna, jest cienki i przewiewny. Doskonale będzie się nadawać na gorące dni.

Amelce chusta bardzo się podoba. Ja uważam, że jest ładna i wysokiej, jakości. Obie polecamy.


Zalety:
·      Ładna.
·      Ciekawe wiązanie.
·      Możliwość regulacji rozmiaru.
·      100% bawełna.
·      Dla małej dziewczynki i dla takiej większej.
·      Nie mechaci się.
·      Nitki nie puszczają.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę BIRKO - czapki dla dzieci oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. wygląda slicznei , co prawda u nas sie czapek czy chustek nie nosi latem ale chyba z taką by dzieci przkonała

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna a dodatkowo chroni przed słońcem nie tylko głowę ale i oczka dzięki daszkowi

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze na modelce nie widac jak sie uklada tak wyglada ok ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentuje. Przyda się w okresie letnim z całą pewnością

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna chusta, w sam raz dla starszych panienek a i te młodsze nie pogardzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ładnie. Pewnie córci przypadła di gustu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna chustka ,w różowym kolorze ,który bardzo lubię .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kolorystyka,praktyczny daszek...na lato cudna ozdoba głowy i ochrona przed słońcem 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne pastelowe kolory dla młodej damy,możliwość regulacji,musi świetnie wyglądać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, dla dziewczynek super

    OdpowiedzUsuń
  11. chustka ładna tylko ja nie lubię takich wiązanych bo cienko mi to wiązanie wychodzi najlepiej czapka z daszkiem i mam spokój

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu szukalam takiej chusty dla Tosi :-) fajny I elegancki sposob na zakrycie glowki dziecka

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wiosnę idealna :) Dobrze chroni główkę a zarazem nic nie spada,mojej Dominisi pasowałaby :)

    OdpowiedzUsuń