poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Wydawnictwo Jung-Off-Ska Książka pt.: „35 maja” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „35 maja”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jung-Off-Ska.







Bardzo rzadko sięgam po książki dla dzieci. Przeważnie Amelka czyta i na podstawie jej opowieści spisuję recenzje. Tym razem moja córka mnie przekonała, żebym i ja książkę przeczytała. Zdecydowanie było warto.

W książce poznamy zabawnego stryja, Konrada oraz konia o zdolnościach mówienia w ludzkim języku. Chłopiec dostaje na pracę domową - napisanie wypracowania o morzach południowych. Wraz z stryjem i czarnym koniem udaje się w wspaniałą podróż przez wiele dziwnych krain na poszukiwanie mórz południowych. Zahaczą o miejsce rządzące tylko przez dzieci, zobaczą jak wygląda całkowicie zmechanizowany świat, poznają postacie znane z podręczników historii, które okażą się zupełnie inne niż uczono w szkole. Przeżyją wspaniałe przygody, czasem straszne, niebezpieczne, czasem zabawne, aż w końcu…. Reszty nie zdradzę musicie przeczytać sami.

Książka pełna dziwnych sytuacji, zabawnych scen. Doskonale poprawiająca nawet najczarniejszy humor. Nie da się jej czytać nie wybuchając śmiechem i to dość często.

Ilustracje proste, a przy tym zdecydowanie urocze, ciekawe, zachęcające do poznania treści.

Tekst ciekawy, zabawny, wciągający.

Obie z Amelką uważamy, że książka jest rewelacyjna i polecamy. Nie tylko dla dzieci J.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Zabawna.
·      Proste, ładne rysunki.
·      Duża dawka śmiechu podczas czytania.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jung-Off-Ska oraz na FB.



18 komentarzy:

  1. skoro Amelce sie podoba znaczy że jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą książce dałam mojemu bratu :) rowniez mu się podobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czasem poczytać książki dla dzieci po opini z pewnością też bym po nią sięgła jest kolorowa i ciekawą historią 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro podoba sie corce to fajna pewnie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z racji że moi synowie jeszcze nie umieją czytać często sięgam po takie dziecięce książki i im czytam ;-) Myślę że jest ta książka warta przeczytania po takiej podwójnej rekomendacji .

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba warto sięgnąc , córcia nie czyta sama póki co wieć ja mam radoche z czytania dziecięcych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już sam tytuł ciekawy, bo przecież nie ma 35 maja

    OdpowiedzUsuń
  8. Już sam tytuł przykuwa uwagę 🙂 musi być rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zabawne książki ,warto się odstresować ,super ,że córeczka Cię namówiła

    OdpowiedzUsuń
  10. Super treść i ilustracje...to nam się podoba...takie historie są ciekawe i pouczające.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna książeczka ,nie wiedziałam jej i nie znałam .

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie książki z myślą o dzieciach są fajne,uczą,pobudzają wyobraźnie,zabierają dzieci w inny świat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro Amelce się podoba to musi być super, dzieci mają dobry gust

    OdpowiedzUsuń
  14. mało kiedy się zdarza żeby książka była pokoleniowa może warto sięgnąć do czytania po coś zupełnie innego

    OdpowiedzUsuń
  15. Czym byłoby nasze życie bez takich książek :) Naprawdę ciekawa propozycja,ekscentryczna,o podróżach,działająca na wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak fantastyczny opis, ze sama chetnie bym ta ksiazke przeczytala

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentowana książka pokazuje, że nie tylko jest dla dzieci, bo i dorośli znajdą coś dla siebie. Chętnie i ja bym po nią sięgnął zwłaszcza że nie tylko treść jest wciągająca ale i zabawna.

    OdpowiedzUsuń