poniedziałek, 29 stycznia 2018

MARCO Skórzana portmonetka - OPINIA

Zapraszam na opinię o skórzanej portmonetce, jaką otrzymałam od firmy MARCO.








Budowa portmonetki:
- 4 przegrody na banknoty,
- kieszeń na bilon zapinany na zamek błyskawiczny,
- 4 miejsca na karty płatnicze,
- 3 schowki na zaskórniaki w tym jeden zapinany na suwak,
- 1 miejsce z przezroczystą szybką,
- 1 miejsce na zewnątrz portfela.

Portfel jest bardzo pojemny. Mieści mi się w nim wszystko, co potrzebuję, zarówno pieniądze, jak i karty, karteczki, rachunki itp. Dzięki zasuwanej przegródce nie mam problemu z wypadającymi monetami.

Wykonana z naturalnej skóry licowej, która jest miękka i delikatna, a jednocześnie solidna. Podczas normalnego używania nie pęka, nie odpadają jej kawałki, przegródki nie rozrywają się, a suwaki nie przestają spełniać swojego zadania, nie zacinają się.

Mój jest z serii limitowanej. Z „centkowanymi” wstawkami, w kolorze granatowym. Mnie bardzo przypadł do gustu.

Moim zdaniem portfel jest z najwyższej półki. Doskonała, jakość, dużo miejsca i ciekawy wygląd. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Pojemny.
·      Wytrzymały.
·      Ładny.
·      Dużo różnych przegródek.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  MARCO oraz na FB.


Skórzaną portmonetkę (kolor bordo) znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Wygląda na piękny i duży ale dla mnie za mały :P od jakiś 2-3 lat jestem zwolenniczką portfeli ale kopertówki :P chociaż ten jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuję się bardzo ładnie w dodatku ma nawet dużo miejsca 😉 mi przypadł do gustu😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygloda slicznie i ten kolorek mysle zecby mi spasowal w sam raz ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizualnie jest bardzo ładny. Mam portfel w takim samym kolorze :-D Uwielbiam skórzane portfele, bo są wytrzymałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie lubie portweli z wieloma przegrodkami bo zawsze mi sie bałagan robi dla mnie najlepiej 2 na papierowe i monety. Kart akurat mam dużo wiec standardowe portwele sa dla mnie za małe. Zreszta euro jest wiekszym i szerszym nominalem i nie mieścil mi sie w moim ulubionym Polskim portwelu :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. morski kolor,przegrody i najważniejsze miejsce na zdjęcie,ten portfel ma wszystko to co potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać łądnie i estetycznie zrobiony, dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i pojemna. Dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  9. portfel super, duże, wygodne przegródki tylko kolor preferuję czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duży fajny i pojemny A kolorek fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. czerwony portfel naj , przyciąga podobno pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymiarowo jest w sam raz,mój jest trochę za duży.Dobrze zorganizowany w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. istotne by skóra szybko nie popękała,ja mam pecha moje portfele szybko kończą swój żywot

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny :-) mnie tez by przypadł do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widac, ze pomiesci wiele kart płatniczych.

    OdpowiedzUsuń