niedziela, 27 lipca 2014

Nadu - ekologiczne pieluszki wielorazowe- OPINIA

Przychodzę do was z opinią o pieluszce wielorazowej


Do tego testu podchodziłam kilkakrotnie. Nie byłam w stanie określić czy wysypka synka jest spowodowana pieluszką czy to kolejny objaw AZS. Dziś już wiem, że nie pieluszka zawiniła na 100% i mogę napisać wam co nie co o niej.

Jest to moja pierwsza przygoda z wielorazową pieluszką, jakoś nigdy nie mogłam się do nich przekonać. Czy się przekonałam? Po części tak. Jest świetnym rozwiązaniem dużych upałów ponieważ skóra dziecka oddycha i nie jest mu tak gorąco jak w pampersie.

Zarówno pieluszka jak i wkład są bardzo delikatne dla skóry. Nie powodują otarć czy odparzeń.



Regulowane zapięcie sprawia, że posłuży nam bardzo długo, od urodzenia aż do odpieluchowania. Maluch ma w niej swobodne ruchy, nie zauważyłam żeby sykowi coś w niej nie pasowało, a  ze względu na swoją bardzo delikatną skórę od razu pokazuje gdy tylko coś mu przeszkadza.




Jakość wykonania jest na wysokim poziomie.  Pieluszka jest bardzo ładna wizualnie i trwała. Piorę w pralce, kolory nie zblakły, a zatrzaski doskonale trzymają się na swoim miejscu.

Jeśli chodzi o chłonność  to u nas jest to około trzy godziny czyli jedno bardzo porządne siku.
Pieluszka zdała u mnie dość trudny egzamin na 6 więc z przyjemnością wam polecam J


 A tak wygląda pieluszka na synku :-)




Zalety:
·       Delikatna i mięciutka.
·       Regulowane zapięcie.
·       Ładna.
·       Wytrzymała.
·       Nie powoduje otarć czy uczuleń.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Zapraszam na stronę Nadu gdzie znajdziecie pieluszki z różną grafiką. 

13 komentarzy:

  1. szkoda
    ze niemoglam przeczytaj tak dobrej recenzij wczesniej gdy syn
    potrzebowal pieluch moze kiedys bede mogla ja testowac a napewno polece
    znajomym Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mieliśmy nigdy wielorazowej,ale warto poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że pieluszka pasowała :) Wszystkich zainteresowanych zapraszam: www.facebook.pl/nadupieluszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, pisałam w nocy i zapomniałam o linku już poprawiam :-(

      Usuń
  4. dobrze, że napisałaś tą recencję bo mam komu ją polecić ;)
    Bardzo ładna pielucha <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba i dobra na próby pozbycia się pampersa :-)

      Usuń
    2. nawet ładniejsza niż pampers :)

      Usuń
  5. powiem ,że fajna taka pieluszka i ładnie wygląda ,jak majteczki kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My zakupiliśmy cały pakiet od razu. Mały miał uczulenie na jakiekolwiek jednorazowe i nie wyobrażam sobie, żebym mogła teraz stosować pampki. Pieluszki Nadu totalnie uzależniają. Pupa wygląda ślicznie, nie uczulają ani nie odparzają, są super. Pranie wcale nie jest takie kłopotliwe jak myślałam, że będzie. Zdarzało mi się suszyć na kaloryferze czy prać w wyższej temperaturze niż zalecana. Kolory nie zblakły, pul nie popękał i gumki są takie jak nowe. Nie mam do nich absolutnie żadnych zastrzeżeń. Polecam z czystym sumieniem, żałuję, że zdecydowałam się na nie dopiero w 2 miesiącu życia, bo to był jeden z lepszych zakupów. Małemu służą już długo i pewnie odziedziczy je w spadku również młodsze rodzeństwo. Przestałam wydawać na kremy, pudry i chusteczki, jak przy pampkach. Jednorazowy wydatek to sporo, ale naprawdę warto. Mamom, które się wahają tak jak ja kiedyś, mogę powiedzieć, że warto się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo to i mnie teraz bardzo pomogłas i juz polubiona stronka, bo cały czas myślę jakie wielorazówki wybrać. Szukałam i szukałam, ale Twoja recenzja mi pomogła, bo nigdy nie mogłam przeczytac wystarczajaco wyczerpującej recenzji a co za tym idzie ciągle czegoś się bałam, że nie będzie tak jak należy. No ale obawy rozwiane teraz tylko trzeba zakupy zrobić:)

    OdpowiedzUsuń