środa, 5 lutego 2014

Ziaja Med, Łagodzący płyn do higieny intymnej- recenzja.


Opakowanie z pompką jest bardzo fajnym rozwiązaniem. W znacznym stopniu ułatwia aplikacje, nie ślizga się w dłoniach. Pompka dozuje idealną ilość płynu na jeden raz.
Żel jest bardzo delikatny dla skóry, nie podrażnia, nie uczula.  Doskonale zdaje egzamin zarówno po depilacji jak i podczas miesiączki. Producent mówi samą prawdę (zdjęcie poniżej)


Zapachu nie ma nawet najmniejszego.

Jego konsystencja jest lekka, delikatna. Żel średnio pieni, ale wcale nie zmniejsza to jego skuteczności czy wydajności.
Po umyciu mamy uczucie świeżości która pozostaje bardzo długo.

Żel do higieny intymnej łagodzący Ziaji zadowolił mnie w pełni. Mogę go szczerze polecić każdemu.


Zalety:
1.       Opakowanie z pompką.
2.       Nie podrażnia, nie uczula.
3.       Wydajny.
4.       Długo pozostaje uczucie świeżości.



Wady:
Brak



Moja ocena- 5\5

3 komentarze:

  1. bo ziajka najlepsza Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka razy styczność z kosmetykami tej firmy, ale tego płynu chyba nie spotkałam jeszcze. Jednak zastanawiam się, czy brak jakiegokolwiek zapachu nie mógłby zaliczać się do wad. ;) Ja lubię choćby delikatną nutkę zapachu w każdego rodzaju kosmetykach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym plynem się jeszcze nie spotkałam, ale z płynem ziaja intima i bardzo sobie te kremowe chwaliłam, najbardziej jednak w okresie ciąży, kiedy dostawałam ciągłych alergii ziajka okazała się moim wybawieniem. Musze poszukac w sklepie tej ziaja med i sama wypróbuję, bo jak na razie pozostaję wierna ziaja intima

    OdpowiedzUsuń