niedziela, 27 lipca 2014

Virtual Cienie prasowane TRIO w luksusowej kasecie Passion- OPINIA.

Zapraszam was na kolejną recenzję w ramach współpracy z firmą Virtual. Tym razem chciałabym wam przedstawić Cienie prasowane TRIO w luksusowej kasecie Passion.


Cienie zamknięte są w bardzo eleganckie, stylowej i mocnej kasetce. Jej wielkość jest idealna do damskiej torebki.

Po otwarciu kasetki ukazują nam się trzy kolory cieni, lusterko oraz dwustronny aplikator. Lusterko jest dość małe, ale doskonale zdaje egzamin gdy musimy szybko poprawić makijaż. Aplikator jest mięciutki, delikaty, dobrze się nim nakłada cienie.


Cienie są bardzo dobrze nasycone pigmentami, nie trzeba ich dużo nakładać aby uzyskać ładny efekt. Utrzymują się cały dzień bez konieczności poprawy makijażu.

Kolejnym atutem jest to, że cienie się nie osypują podczas nakładania, dla mnie to znaczący plus, nie lubię mieć drobinek cienia na całej twarzy.

Passion które otrzymałam to róż oraz jasny i ciemny filet. Dwa pierwsze są delikatne  z drobinkami brokatu, ładnie błyszczą na oczach.  Ciemny fiolet jest cieniem intensywnym, matowym, według mnie bardziej na wieczorne wyjście niż dzień w pracy.


Cienie są bardzo dobrej jakości, nie mają żadnej wady, tak więc nic więcej mi nie pozostaje jak wam z przyjemnością polecić J

Zalety:
·       Dobrze napigmentowane.
·       Trwałe.
·       Nie sypią się.
·       Elegancka kasetka.
·       Lusterko i dwustronny aplikator w komplecie.

Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10

 Serdecznie zapraszam na stronę Virtual oraz na ich FB.

Cienie prasowane TRIO w luksusowej kasecie znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są rewelacyjne dla każdego typu cery:) Ja mam jasną,a także miałam okazję testować tą paletkę i cienie wyglądały dobrze na mojej jasnej skórze;) Super recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam średnią i też fajnie się prezentują, może jakoś zdjęcia makijażu dodam :-)

      Usuń
  3. widzę ,że same zalety mają a wad nie posiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze ze tak fajne kolorki maja lusterko dodatkowo dotego brokat super napewno swietnie wygladaja na powiece Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę jak cienie się sypią. a jeśli jest to ciemny cień to już całkiem koszmar ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. a sa tacy co lubia jak cienie sie sypia ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cieni używam praktycznie tylko na jakieś przyjęcia okolicznościowe, ale też nie znoszę, gdy się sypią... masakra jakaś wtedy jest. Niedługo chrzciny siostrzenicy to już wiem, jakie cienie zakupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolorki ,zwłaszcza na nocną wyprawę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie odcienie, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń