poniedziałek, 16 września 2024

Wydawnictwo Luna Książka pt.: „Loft” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Loft”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna (współpraca reklamowa baterowa).





Nie zawsze związki i przyjaźnie są pełne szczerości, często każdy skrywa swoje tajemnice i zrobi wiele, aby nie wyszły na jaw.
Dominika ma swoją przeszłość, o której pragnie tylko zapomnieć. Dlatego wyprowadziła się w zupełnie inną część polski, aby zacząć wszystko od nowa. Tam poznała Piotra, który niebawem wkradł się w jej serce. Miało być już tylko dobrze, jednak los postanowił sobie z niej zakpić. Zamieszkują razem, a on zaprasza na kolację swoich sąsiadów. Karolina i Adrian są małżeństwem z kilkuletnim stażem, swoimi tajemnicami i sekretami. Niestety okazuje się, że mężczyzna zna przeszłość Dominiki i chce czegoś w zamian za milczenie. Na dodatek do sąsiedniego bloku wprowadza się tajemnicza kobieta, która zaczyna ich obserwować. Dlaczego to robi? Kogo ma na oku ta kobieta? Czyje sekrety są zagrożone? Jakie sekrety ukrywa ta czwórka? Jak potoczy się ich historia.

Mnie historia, jaką znalazłam w książce, się podobała. Była pełna tajemnic, sekretów, momentami trochę mroczna. Tak naprawdę do samego końca nie byłam pewna, kto okaże się tym złym, kto jest mordercą (jednak kto został zamordowany, musicie odkryć sami). Miałam swoje typy, jednak okazały się błędne.
Akcja sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje. Dużym plusem dla mnie jest fakt, że czytamy ją z perspektywy wielu osób, to wnosi bardzo dużo do historii.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Jest ich więcej niż jeden, nie każdego polubiłam, jednak każdego moim zdaniem warto poznać bliżej. Jednak musicie to zrobić już sami.

„Loft” to ciekawa, dość wciągająca książka, po którą warto sięgnąć i polecam.

Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB


Loft

2 komentarze: