poniedziałek, 9 września 2024

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii Akademia Mądrego Dziecka. Rysuję i ścieram - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję nowości z serii „Akademia Mądrego Dziecka. Rysuję i ścieram”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids (współpraca reklamowa baterowa).



Do recenzji otrzymałam dwie książki z serii:

  1. Liczby. Akademia Mądrego Dziecka. Rysuję i ścieram

  2. Litery. Akademia Mądrego Dziecka. Rysuję i ścieram












Kolejna nowość wydawnictwa HarperKids w serii Akademia Mądrego dziecka, czyli podseria Rysuję i ścieram. Ja dostałam dwie z czterech dostępnych książeczek i muszę przyznać, że są naprawdę fajne.

Na stronach znajdziemy literki i liczby (w zależności od książeczki), jednak nie tylko. Są elementy wykropkowane, które dziecko rysuje po kropeczkach, tworząc całość. Niektóre rzeczy są również podpisane w książeczce z literkami. To wszystko sprawia, że dziecko uczy się w formie zabawy.

Książeczki są wielokrotnego użytku. Dzięki temu zabawa tak naprawdę nigdy się nie kończy. Nie ma najmniejszego problemu z wymazaniem tego, co zostało napisane.

Do książeczek dołączony jest pisak. Pisze się nim dobrze, tak samo, jak ściera gąbeczką, która jest na zatyczce.

Książeczki z serii „Akademia Mądrego Dziecka. Rysuję i ścieram” okazały się świetne do nauki przez zabawę. Z przyjemnością polecam.

Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB HarperKids Polska



Liczby. Akademia Mądrego Dziecka. Rysuję i ścieram

Litery. Akademia Mądrego Dziecka. Rysuję i ścieram



1 komentarz: