sobota, 10 sierpnia 2024

Iwona Feldmann Książka pt.: „Podróż z nieznajomym tom 2” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Podróż z nieznajomym tom 2”, którą otrzymałam od autorki Iwony Feldmann (współpraca reklamowa baterowa).





Recenzję tomu pierwszego znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2024/08/podrozznieznajomymiwonafeldmann.html



Bywają tajemnice, które potrafią wiele zmienić. Tak właśnie jest między Blanką a Adamem. Kobieta postanawia się więcej już nie spotykać z nim. Jednak wszystko się zmienia, kiedy dowiaduje się o co, jest oskarżona. Jego rodzina twierdzi, że celowo ukryła, czyją tak naprawdę jest córką. Blanka nie zmierza tak tego zostawić, zamierza się z nim spotkać i wyjaśnić wszystko. Wspólna kolacja jest nie tylko momentem, w którym się to dzieje, ale również szansą na nowy początek. Czy ją wykorzystają?
Dla Adama informacja, że jego największy konkurent jest ojcem kobiety, która zaczęła dla niego wiele znaczyć, jest szokiem. Próbuje zagłuszyć uczucia, pragnie zemsty. Jednak to wszystko się dzieje, kiedy ona jest daleko. Wspólny weekend, na który się udają, naprawia ich relację. Tylko czy wszystkie tajemnice wyszły na jaw? Czy ich rodzina pozwoli im żyć po swojemu? Co i kto stanie na drodze do ich szczęścia? Czy uczucia, jakie czują, wystarczą, aby pokonać wszystkie przeciwności?

Pierwszy tom mnie się spodobała i ze sporą ciekawością sięgnęłam po drugi. Jak wrażenia po przeczytaniu? Był jeszcze lepszy niż pierwszy. Więcej się w nim działo, więcej zwrotów akcji było, więcej emocji podczas czytania mi towarzyszyło. Również tym razem historia z jednej strony była ciekawa i wciągająca, z drugiej lekka. Książkę czytało się naprawdę szybko, przeżywając wszystko wraz z bohaterami. Dla mnie to była pozycja na jeden wieczór, z którą spędziłam naprawdę udany czas.

Bohaterowie pozostali ciekawi, dobrze wykreowani, dający się lubić, nawet bardziej niż w tomie pierwszym. Zarówno Adam, jak i Bianka nadal mają wady i zalety, co według mnie sprawia, że pozostają realistyczni.

„Podróż z nieznajomym tom 2” to naprawdę fajna historia na wakacyjne dni. Mnie się podobał zarówno tom 1, jak i drugi. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę autorki Iwona Feldmann - autor



1 komentarz: