sobota, 24 sierpnia 2024

Wydawnictwo Skarpa Warszawska Książka pt.: „Bal na statku Wenecja” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bal na statku Wenecja”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Skarpa Warszawska (współpraca reklamowa baterowa).





Jakub nie ma rodziny, dlatego nie ma najmniejszego problemu ze swoją pracą, która wiąże się z ciągłymi wyjazdami. Pracuje na
luksusowym wycieczkowcu Wenecja, który właśnie wypływa w długi rejs z Barcelony aż do Nowego Jorku. Jest artystą, a jego zadaniem jest zabawianie ludzi płynących na statku. Mężczyzna nie jest tam sam, ma przyjaciela Leonida, a także dobre relacje z pozostałymi artystami, z pewną kobietą szczególnie. Ich widowiska są naprawdę lubiane.
To miał być kolejny rejs taki jak wiele innych. Jakub nie spodziewał się, że tym razem stanie się coś, co znacząco wpłynie na jego życie. Już na samym początku zwraca uwagę na pewnego mężczyznę, który jest chamski, ordynarny i uważa się, za nie wiadomo kogo, nie szanując nikogo. Towarzyszy kobieta, młody chłopak, a także młoda dziewczyna o bardzo smutnych oczach, o których nie może zapomnieć. Jakub czuje, że coś jest nie tak, a kiedy dostaje od niej tajemniczy liścik, w którym prosi o pomoc, postanawia to zrobić. Chociaż przyjaciel mu odradza, on nie potrafi przejść obojętnie koło cierpienia innych. Czy dobrze zrobi? Kim jest tajemnicza kobieta? Czy naprawdę jest w niebezpieczeństwie? Czy Jakub jej pomoże? Co ich połączy?

Historia, jaką znalazłam w książce, mnie się naprawdę spodobała. Była ciekawa, wciągająca, pełna tajemnic, z nutką niebezpieczeństwa. Wciągnęła mnie praktycznie od samego początku i nie mogłam się od niej oderwać, aż nie dotarłam do ostatniego słowa. Dla mnie to pozycja na jedno popołudnie. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje. Akcja sprawnie poprowadzona z ciekawymi zwrotami.

Bohaterowie dość ciekawi, według mnie dobrze wykreowani. Tym razem nie zdradzę Wam o nich nic więcej niż w zarysie historii (nie da się jednocześnie, nie zdradzając zbyt wiele z fabuły). Powiem tylko, że moim zdaniem warto ich poznać.

„Bal na statku Wenecja” to książka, która była ciekawa i wciągająca. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Skarpa Warszawska oraz na FB



Bal na statku Wenecja

1 komentarz: